Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31211Nespokojenost s vyřešením reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2019, před 6 lety

Jiří Pospíšil

Znění stížnosti

Objednal jsem si kameru do auta, ta mi přišla. po plném nabití a odpojením od nabíječky mi vydržela baterie cca půl hodiny a to jsem vůbec nenahrával. Tak jsem zboží reklamoval a zaslal na svoje náklady 99Kč na reklamaci s tím, že požaduji vrácení peněz. navíc se mi opticky zdálo i podle způsobu zabalení že kamera nebyla nová. Vzhledem k tomu že jsem nedodržel termín 14dnů na vrácení peněz tak mi poslali kameru (údajně jinou a novou) ovšem j jsem přesvědčený, že je to úplně stejná kamera kterou jsem jim poslal k reklamaci a navíc opět úplně stejný problém, po odpojení z nabíječky do půl hodiny komplet vybitá. Už jim nevěřím a chci zpět peníze. Jak to udělat?? Zase investovat dalších 99kč a nemít nic?? Kamera stála 474Kč. já investoval poprvé 89+30 za dopravu, s tím se počítá ovšem pokud za to něco budu mít. K první reklamaci sem investoval 99kč a teď to mám poslat znovu když ani nevím s jakým výsledkem. navíc telefon mi nikdo nezvedá.


Produkt

Kamera do auta 1080p Full HD kód A2


Požadované řešení

požaduji vrácení peněz tj.474 ,-Kč a náklady na dopravu 89+30 a moje náklady spojené s dvakrát zasláním kamery zpět. tj. 2 x 99.celkem tedy 791.-Kč.(účtenky doložím) z důvodu nedůvěry požaduji pouze peníze zpět. o potřetí stejnou kameru nestojím. děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 17:03, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jestliže tedy vadou trpí celá série výrobku, nelze považovat za řádné vyřízení reklamace pouhé zaslání jiného (nového) výrobku. Vzhledem k tomu, že reklamace nebyla řádně vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, došlo k podstatnému porušení smlouvy a z toho důvodu lze od ní odstoupit.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, platí, že kdo má právo reklamovat zboží pro vady, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 16:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.