Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jsem vaším zákazníkem již několik let a nikdy jsem z ničím neměl problémy. Až teď posledních 14 dní. Zhruba před 14 dni jsem řešil že si predobjednam novy samsung s10+ , predobjednavku jsem udělal pres oficiální shop samsung kvuli tomu že za predobjednavku jsou k telefonu zdarma sluchatka. U vás jsem měl na splátky dve zařízení tak jsem zavolal na infolinku a mluvil jsem z vašim operátorem ten mi řekl že když doplatim u vás ty dvě zařízení tak mi ihned navýšite limit úvěru a budu si moci ten telefon predobjednat u vás. Tak jsem zrušil tu objednávku u samsungu a poslal jsem vám na zadaný účet 22000 kč za dva dny jsem opet volal operátor mi řekl že je vše zaplacené a ze je vse v poradku ale ze limit se mi může navýšit az za měsíc nebo za 14 dni takze mi vlastně pořádně nerekl nic. Tedy volal jsem znovu a další operátor mi řekl že limit se mi navýší az po zúčtování coz mam 6 den v měsíci A predobjednavka mela byt do 7.3. Tak se i stalo volal sem opet šestého a limit je navýšen tak sem domluvil ten telefon a proběhla nějaká objednávka z prodloužením tarifu ale uz mi nikdo neřekl že tarif bude i navýšený. Opět sem volal bylo udělané storno a objednaval jsem znovu po objednavce jsem zjistil že paní poradne nevyplnila ani mou adresu a ještě ktomu objednala jiny telefon nez jsem chtěl. Takže opet storno a telefon objednávám po treti az dnes tudis po predobjednavce a přicházím tim o sluchatka v hodnotě 4000kc.. A telefon budu mit mozna az v pondeli protoze pry jeste neni na skladě takze mi paní dokončí objednávku v pondeli rano. Nevím jak je nevědomost a delani veci co se nedomluvili ale me to normalni neprijde chci vyřešit jak chování tak i to ze kazdy ten operátor rika a tvrdí neco jineho tak i to ze jsem kvuli vašim operátorum prisel o ten bonus co samsung nabízí děkuji za rychlou reakci.Rollinger
Chci vyřešit jak domluvu z operátorama tak samozřejmě to ze kvuli nim sem přišel o bonus k te predobjednavce.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody (např. žádat náhradu ušlého zisku).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu nebo České obchodní inspekce, nikoli prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.