Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den.Jedním kliknutím jsem potvrdila nabízenou dvouměsíční ochranu Avast zdarma s tím,že před uplynutím dvou měsíců mně budou informovat sedm dní předem,abych mohla případně smlouvu zrušit,jinak bude automaticky prodloužena a už placená.Nyní se snažím smlouvu zrušit ale je to nad moje schopnosti a vůbec se to nerovná jednomu kliknutí jako zpočátku...když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají.Je to sprosté obohacování se na lidech,kteří nemají schopnost se bránit. Ivičičová Děčín
...měla by mi být nabídnuta stejně jednoduchá a jednoznačná smlouva s otázkou,zda chci smlouvu ponechat nebo zrušit-ANO NE .Jedno kliknutí a hotovo.Stačila by vlastně otázka,zda chci smlouvu zrušit.V opačném případě se automaticky prodlužuje na jeden rok.
|
Tweet |
Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Smlouvu se společností je třeba včas před prodloužením ukončit. Pokud by společnost spotřebitelce bránila smlouvu zrušit, zkracovala by tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání by se nepřihlížílo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.