Společnost


Avast Software s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#31213OBTÍŽNÉ ZRUŠENÍ DVOUMĚSÍČNÍHO BEZPLATNÉHO PRODUKTU AVAST

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2019, před 6 lety

Růžena Ivičičová

Znění stížnosti

Dobrý den.Jedním kliknutím jsem potvrdila nabízenou dvouměsíční ochranu Avast zdarma s tím,že před uplynutím dvou měsíců mně budou informovat sedm dní předem,abych mohla případně smlouvu zrušit,jinak bude automaticky prodloužena a už placená.Nyní se snažím smlouvu zrušit ale je to nad moje schopnosti a vůbec se to nerovná jednomu kliknutí jako zpočátku...když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají.Je to sprosté obohacování se na lidech,kteří nemají schopnost se bránit. Ivičičová Děčín


Požadované řešení

...měla by mi být nabídnuta stejně jednoduchá a jednoznačná smlouva s otázkou,zda chci smlouvu ponechat nebo zrušit-ANO NE .Jedno kliknutí a hotovo.Stačila by vlastně otázka,zda chci smlouvu zrušit.V opačném případě se automaticky prodlužuje na jeden rok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 06:16, před 6 lety

Samotná prolongace smluvního vztahu není zakázaná. Smlouvu se společností je třeba včas před prodloužením ukončit. Pokud by společnost spotřebitelce bránila smlouvu zrušit, zkracovala by tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání by se nepřihlížílo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 16:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.