Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po rozbalení výrobku bylo shledáno několik očividných poškození, jako zmáčknutý plech na dvou místech a na jednom místě oprýskaný, pokřivené nožky,celý vařič je nakřivo. Vše je dokumentováno na fotografiích. Je jasné, že došlo k hrubému mechanickému poškození, nejspíš prudkým úderem.
Jedná se o vařič SENCOR SCP 2271 WH, cena 799 Kč.
Balík č. 088785494657
Objednávka č. 185133825
Přijat a reklamován dnes, tj 8.3.2019, v Boskovicích, na Dolech 24, psč.68001
Dvouplotýnkový elektrický vařič SENCOR SCP 2271 WH, cena 799 Kč, DOUBLE HOTPLATE, type EUE2
Vrácení peněz
|
Tweet |
Vady zboží při převzetí věci je třeba vytknout prodejci, se kterým spotřebitel uzavřel kupní smlouvu a který zodpovídá za stav zboží do doby předání. Případnou náhradu škody s přepravcem si už řeší sám prodejce, který je ve smluvním vztahu s přepravcem na základě zasílatelské smlouvy. Spotřebitel je ve smluvním vztahu pouze s prodejcem na základě kupní smlouvy. Je tedy třeba reklamovat vady zboží u prodejce a požadovat nápravu.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.