Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#31216Nespokojenost s Jenštejnskou doručovatelkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2019, před 6 lety

Vendula Nováčková

Znění stížnosti

Dobrý den, (omluvte to slovo) ale ****** jsem dlouho nebyla!! Jak je možné ze když mám konečně volno a jedu si pro velmi důležitý dopis slečna za přepážkou která za to bohužel nemůže, mi řekne ze dopis tu není a ze je na jiné poště která saozdrejmne ma otevřeno do 11! Takže já jedu úplně zbytečn z práce a dvě hodiny kvůli nějaké co není schopna si zkontrolovat zda to zasílá na správnou adresu pošty kde si dopis mám vyzvednout jelikož na staré adrese již půl roku nebydlim. Dopis se mel do 11.3. 2019 vyzvednout vůbec nevím co mám teď dělat protože si proste s pracovní dobou od8 do20 nejsem schopna vyzvednout dopis kde ke dni musím soudem stanovenou dobu zaplatit pokutu. Slečna ji asi za mě nezaplatí a za nedodržení soudního příkazu a porušení si za mě sednout také nepůjde takže vám Česka poštou pěkne děkuji!


Produkt

Vyzvednutí dopisu na poště


Požadované řešení

Zlepšení doručení zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 11:25, před 6 lety

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.