Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Kuře jsem zakoupila mražene a bylo v akci.Po rozmrazeni jsem se zhrozila a zaroveň se mi pri pohledu na to zvedl zaludek.Kure bylo skoro cele fialove se srazenou krvi ve vnitr kuřete.Opravdu hnus a to bylo na sačku kure tridy jakosti A....nechci potom videt jak vypada kure tridy B nebo C.Kure jsem zakoupila v prodejne Prostejov Janackova ulice.Kuře bohuzel letelo do koše.S pozdravem Kamanova Karlov 9 Prostejov
Kure fialove domlacene
Pozaduji minimalne aspon nove kure ktere se da snist.A ne tohle domlacene ubozatko.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitelka podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.