Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#31219Kuře Vodňanske mražene třidy A

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2019, před 6 lety

Alena Kamanová

Znění stížnosti

Kuře jsem zakoupila mražene a bylo v akci.Po rozmrazeni jsem se zhrozila a zaroveň se mi pri pohledu na to zvedl zaludek.Kure bylo skoro cele fialove se srazenou krvi ve vnitr kuřete.Opravdu hnus a to bylo na sačku kure tridy jakosti A....nechci potom videt jak vypada kure tridy B nebo C.Kure jsem zakoupila v prodejne Prostejov Janackova ulice.Kuře bohuzel letelo do koše.S pozdravem Kamanova Karlov 9 Prostejov


Produkt

Kure fialove domlacene


Požadované řešení

Pozaduji minimalne aspon nove kure ktere se da snist.A ne tohle domlacene ubozatko.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 11:42, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitelka podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.