Společnost


Pražská energetika, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3122Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2014, před 11 lety

Pavel Vaniš

Znění stížnosti

Vážení,
dne 10.3.2014 mezi 12:00 a 15:00 hodinou na odběrném místě 00640319 nastalo zakolísání napětí třífázové sítě. Následně k poklesu napětí a výpadku jedné fáze. V důsledku této anomálie, došlo ke spálení vinutí motoru čerpadla AQ 01/400.
Dle vyjádření servisu, bude oprava čerpadla AQ 01/400 provedena výměnou za cenu 8000,- Kč.
Podávám reklamaci na nedodržení kvality dodávky elektřiny a prosím o úhradu nákladů spojené s opravou čerpadla.


Dne 10.4.2014 jsem obdržela vaši odpověď.Pan ing. Jiří Kodad uvádí, že nelze vyhovět mé žádosti. Já jsem nepodávala žádost, ale reklamaci. Jeho dopis chápu tak, že zamítáte moji reklamaci i přes to, že analýzou jste uznali, že vznikla škoda na základě poruchy na zařízení vaší distribuční soustavy. Podotýkám, že čerpadlo bylo zapojeno a chráněno podle platných předpisů. K úbytku napětí jedné fáze docházelo pozvolně za provozu čerpadla.V uplynulém období byla evidována ve vaší distribuční soustavě krátkodobá porucha, při které nedošlo k poruše předmětného čerpadla.
Ve výše uvedeném případě však došlo k dlouhodobé anomálii, nedodržování kvality ve vaší distribuční soustavě, která byla příčinou poruchy na mém zařízení. Za toto neodpovídá žádná vyšší moc, ale provozovatel distribuční soustavy.
Dle sdělení Energetického regulačního úřadu obor elektroenergetiky, vámi uvedené zdůvodnění neplatí v těchto případech: Nesplní-li provozovatel distribuční soustavy oznamovací povinnost uloženou podle odst. (6) nebo není-li podle odst. (4) písm. c) bodu 6 nebo písm. d) bodu 7 dodržena kvalita dodávek elektřiny.


Požadované řešení

Prosím o urychlené a kladné vyřízení mé reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 16:26, před 11 lety

Spotřebitel nám sdělil, že ke dni 3.6. byla reklamace kladně vyřízena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.