Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dne 3.3. jsem si objednal premiove clenství a nasledne jsem zjistil, ze se jedna o podvodne jednani. Dnes jsem odeslal vypoved emailem ale neocekavam reakci na zaklade vsech predchazejicich stiznosti.
Dekuji za pomoc s vyrizeni stiznosti
premiove clenstvi v c-date
zrušení premiového členství a uzavření účtu
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
kontaktoval jsem společnost ale ta mi neuznala moji výpověd přes to, že jsem se ji pokusil doručit v termínu. Napsali mi že jedina možnost je přes formular (ktery neexistuje) ktery mam vytisknout podepsat a zaslat faxem na číslo, které neexistuje.
Vzhldedem k tomu, že tato firma evidentě dělá vše proti tomu aby byla výpověd doručitelná, prosím o pomoc s dalším postupem. V příloze zasílám podpobnější informace a důkazy o mé snaze vypovědět službu.
Evidentě se jedná o podvodné jednání.
geo geo
8. 3. 2019 16:11 (před 11 dny
komu: Service
Dobry den, Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o poskytnutí následující služby premiové členství a žadam o zrušení účtu
Objednáno dne (*)/Obdrženo dne (*): 3.3.2019
Dekuji
JK
emailova adresa registrace: geo@kompi.cz
profil:UCSM2H01
---------- Forwarded message ---------
From: geo geo
Date: pá 8. 3. 2019 v 16:11
Subject: Re: Od této chvíle jste se stal prémiovým členem
To: Service
Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o poskytnutí následující služby premiové členství a žadým i zrušení účtu
Objednáno dne (*)/Obdrženo dne (*): 3.3.2019
emailova adresa registrace: geo@kompi.cz
profil:UCSM2H01
zdenek.vencl@c-date.com prostřednictvím domény customer.insparx.com
út 19. 3. 12:40 (před 4 dny)
komu: já
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau
C-date zákaznický servis
út 19. 3. 13:42 (před 4 dny)
komu: já
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslaná v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty (nákup proběhl dne 03/03/2019).
Automatickou prolongaci svého prémiového členství můžete vypovědět prostřednictvím FAX-u, dopisu či emailu.
Bez ohledu na skutečnost, kterou formu výpovědi si zvolíte, je v daném případě (v zájmu dohledání správného profilu) potřebné použít náš Výpovědní formulář.
Výpovědní formulář je možné stáhnout přímo ve Vašem profilu v sekci „Můj profil“ - „Nastavení“ - „Vaše členství“ - „Změnit“ (formulář již obsahuje Vaše ID a emailovou adresu).
Výpověď prostřednictvím FAX-u :
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující číslo: 00 49 851 987 900 21
Výpověď prostřednictvím dopisu:
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující adresu:
Interdate S.A.
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg
Výpověď prostřednictvím emailu:
Zašlete prosím sken vyplněného a podepsaného formuláře jako přílohu emailu (ve formátu pdf, jpg nebo gif).
Důležité:
V zájmu úspěšného vypovězení automatické prolongace musí být Výpovědní formulář přijatý nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období.
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
geo geo
9:59 (před 4 hodinami)
komu: C-date
Dobrý den,
nesoulasim s vasim vyjadrenim, moje zadost o zruseniuctu byla zaslana 8.3. jak je patrno v emailu ktery jsem preposlal.
JK
so 23. 3. 2019 v 9:58 odesílatel geo geo
Dále jsem se snažil stáhnout formulář na výpověd z webu ale tento zde neexistuje!!!!
A na závěr ani uvedené faxové číslo neexistuje, má naprosto špatný format.
Spotřebitel dal dle doložené komunikace ve čtrnáctidenní lhůtě jednoznačně najevo, že odstupuje od smlouvy (členství). Vyzýváme proto společnost, aby to respektovala, členství ukončila a vyrozuměla o tom spotřebitele.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Spotřebitel nám sdělil, že jeho členství bylo zrušeno a nebude prodlouženo. Stížnost proto uzavíráme.