Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
kontaktovala mě moje zahraniční banka že mi měsíčně odchází z účtu 49,50 euro (cca 1300 Kč). Plateb bylo již celkem 7. Jsem si vědom že jsem si kdysi zakládal účet, ale nikdy jsem ho od založení nevyužil a nevím ani svoje přihlašovací údaje. Už jsem zkusil všechny možnosti e-mailů a kombinací a na moje e-maily společnost nereaguje a měsíčně mi stahuje častku z účtu. Bojím se různých exekucí, protože jsem nikdy nikomu nic nedlužil a společnost má na internetu velice zlou pověst. Mohu bance dát povolení aby mi peníze nedcházeli? popřípadě jak mám vypovědět smlouvu když ani nevím jak se přihlásit na svůj účet. Děkuji mockrát
seznamka
Stop platbám za nevyužívané služby
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den, společnost be2 mi zaslala informace které jsou na neexistující e-mailovou adresu. posílám komunikaci viz níže. Pokud by se z jejich stranu jednalo o překlep, tak ani adresa ond.holan@seznam.cz byla vhodná k přihlášení tak na ní přihlašovací heslo nebylo zasláno. Opět jen natahují čas a mezitím odchází další platba. Text viz e-mailová komunikace s panem Hlaváčkem z be2
Dobrý den,
Tento e-mail ani neexistuje a proto není možné se přes takový e-mail přihlásit. Prosím o okamžité zrušení plateb a komunikaci v takové míře at mohu ukončit „spolupráci“ s Vaším portálem.
Děkuji
From: Podpora pre zákazníkov služby be2
Sent: Friday, March 15, 2019 2:38 PM
To: Holan Ondrej
Subject: Re: [Ticket#2019031310018461] BE2 - stížnost
Vážený zákazník služby be2,
ďakujeme za Vašu správu.
Vaša registračná emailová adresa je: ond.holan@seznan.cz
Do svojho profilu sa môžete prihlásiť v pravom hornom rohu v www.be2.sk
Pokiaľ ste zabudli svoje prihlasovacie heslo,
1. Choďte na našu domovskú stránku.
2. V pravom hornom rohu kliknite na "Prihlásenie".
3. Vložte Vašu e-mailovú adresu a zvoľte možnosť "Zabudli ste heslo?".
Pri zadávaní svojej emailovej adresy a hesla dbajte prosím na pravopis a písanie veľkých písmen.
S pozdravom
be2 Tím
____________________
e-mail: zakaznicky-servis@be2.sk
http://www.be2.sk
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
03/14/2019 05:30 - Holan Ondrej wrote:
Dobrý den zasílám potřebné informace
Majitel účtu Ondřej Holan – 53 XX XXXX 7982. Z TOHTO ÚČTU ODEŠLO JIŽ 7 PLATEB V H – potvrzení od Vás je ODNOTĚ 49 EURO * 7
Datum poslední platby – 18/2/2019
Potvrzení platby z Vaší strany je ve formě:
CARD 53 51-XX XXXX 7982
From: be2 zákaznický servis
Sent: Wednesday, March 13, 2019 3:40 PM
To: Holan Ondrej
Subject: Re: [Ticket#2019031310018461] BE2 - stížnost
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Přijali jsme Vaši zprávu adresovanou našemu dTest kontu.
V případě, že nemáte k dispozici registrovanou adresu, bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, po případě prvních 6 a poslední 4 čísla Vaší platební karty.
Tyto informace nám pomohou vyhledat profil, na který je platba vázána.
Prosíme Vás o odpověď přímo na tuto zprávu.
Děkujeme Vám.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
13/03/2019 14:00 - Holan Ondrej wrote:
Dobrý den,
Píšu Vám na základě Vaší reakce na portál Vaše stížnosti. Pravidelně je mi uz účtu odečítáno 49 euro za služby VIP členstva – neznám přihlašovací údaje a ani jsem nikdy službu nevyužíval, prosím o zrušení služby. -jsem ztotožněn s tím že již zaplacené peníze nebudu požadavat zpět.
Děkuji
S pozdravom / best regards
Ondřej Holan
Vzhledem k informacím uvedeným spotřebitelem, žádáme společnost o ukončení předmětného členství a ukončení strhávání plateb spotřebiteli.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.