Společnost


TIPSPORT a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31225Výpadky systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2019, před 6 lety

Zdeněk Baláž

Znění stížnosti

Nemožnost připojení k účtu a sázet. Arogantní odpovĕdi na stížnosti. Bez kompenzace za časté výpadky.


Požadované řešení

Omluva a kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 14:44, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti TIPSPORT a.s. je provozní doba pro příjem sázek prostřednictvím internetové aplikace stanovena na 24 hodin denně bez omezení. Výjimku však stanovuje ustanovení § 8 odst. 2 všeobecných obchodních podmínek společnosti. Důvodem pro omezení sázení účastníků hazardních her mohou být předem oznámené změny v provozní době nebo potřeba případných servisních zásahů ze strany Tipsportu.

Jestliže se spotřebitel domnívá, že služba nebyla poskytnuta v ujednané kvalitě, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 15:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.