Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nemožnost připojení k účtu a sázet. Arogantní odpovĕdi na stížnosti. Bez kompenzace za časté výpadky.
Omluva a kompenzace
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti TIPSPORT a.s. je provozní doba pro příjem sázek prostřednictvím internetové aplikace stanovena na 24 hodin denně bez omezení. Výjimku však stanovuje ustanovení § 8 odst. 2 všeobecných obchodních podmínek společnosti. Důvodem pro omezení sázení účastníků hazardních her mohou být předem oznámené změny v provozní době nebo potřeba případných servisních zásahů ze strany Tipsportu.
Jestliže se spotřebitel domnívá, že služba nebyla poskytnuta v ujednané kvalitě, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.