Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31229Párky který vypadají že už je někdo jedl, Chlumec nad Cidlinou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2019, před 6 lety

David Kolouch

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěl bych si stěžovat na párky který se tam točí klidně půl dne a pak se oschlé dají zákazníkovy. Určitě by tam měl být takový systém že by se párky který tam už jsou hodně dlouho dávaly pryč a ne zákazníkovy a ještě tvrdit že ho tam před chvílí dali. A přijde mi trošku na hlavu to že Benzina je nonstop ale párky po půl noci už tam nemají. A když se zeptám proč tak obsluha je ještě drzá a řekne ať si koupím bagetu. Tímto bych chtěl na toto upozornit a doufám že společnost Benzina se bude pokoušet o lepší řešení této věci.


Produkt

Clumec nad Cidlinou


Požadované řešení

Vymyslet řešení aby se zákazníkům nedávali oschlé párky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 16:00, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitel podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 15:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.