Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Chtěl bych si stěžovat na párky který se tam točí klidně půl dne a pak se oschlé dají zákazníkovy. Určitě by tam měl být takový systém že by se párky který tam už jsou hodně dlouho dávaly pryč a ne zákazníkovy a ještě tvrdit že ho tam před chvílí dali. A přijde mi trošku na hlavu to že Benzina je nonstop ale párky po půl noci už tam nemají. A když se zeptám proč tak obsluha je ještě drzá a řekne ať si koupím bagetu. Tímto bych chtěl na toto upozornit a doufám že společnost Benzina se bude pokoušet o lepší řešení této věci.
Clumec nad Cidlinou
Vymyslet řešení aby se zákazníkům nedávali oschlé párky.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin živočišného původu může spotřebitel podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.