Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych upozornila na fakt, že více než s ochotným a profesionálním přístupem se na pobočkách na Slovensku setkávám s arogancí a neochotou. Byla jsem na pobočce měnit osobní údaje, což mně stálo 20 minut mého času, podepisování nepochopitelného množství papírů a i tak jsem se nedočkala výsledku, pro který jsem si přišla. Prosila jsem o změnu telefonního čísla, kam mi chodí ověřovací kody pro přihlášení do Internet bankingu z důvodu, že jsem staré číslo rušila. Teď mám jiné číslo a do Internet bankingu se přihlásit nelze, protože paní na pobočce v Bratislavě byla očividně tak znechucená mou přítomností, že prostě nebyla ochotna změnu provést. Vážně uvažuji o změně banky, protože mít účet v bance, kde se ke mě přistupuje jako k problému, opravdu nechci vzhledem k tomu, jaká konkurence na dnešním trhu je.
Děkuji,
Eva Kyseláková
Zamyšlení se nad volbou zaměstnanců a změnu přístupu ke klientovi a okamžité sjednání nápravy. Nejsem ochotna jít na pobočku znovu a ztrácet tam svůj čas z důvodu cizího pochybení.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Jestliže banka neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních produktů garantuje, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat. Reklamaci či stížnost lze v případě UniCredit Bank podat osobně na kterékoliv pobočce, písemně na adresu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., Odbor Řízení kvality služeb, Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 - Michle nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu reklamace@unicreditgroup.cz či prostřednictvím formuláře na internetových stránkách https://www.unicreditbank.cz/cs/obcane/formulare/kontaktni-formular-hp.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.