Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31232Neprofesionální a nekvalitní služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2019, před 6 lety

Eva Kyseláková

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych upozornila na fakt, že více než s ochotným a profesionálním přístupem se na pobočkách na Slovensku setkávám s arogancí a neochotou. Byla jsem na pobočce měnit osobní údaje, což mně stálo 20 minut mého času, podepisování nepochopitelného množství papírů a i tak jsem se nedočkala výsledku, pro který jsem si přišla. Prosila jsem o změnu telefonního čísla, kam mi chodí ověřovací kody pro přihlášení do Internet bankingu z důvodu, že jsem staré číslo rušila. Teď mám jiné číslo a do Internet bankingu se přihlásit nelze, protože paní na pobočce v Bratislavě byla očividně tak znechucená mou přítomností, že prostě nebyla ochotna změnu provést. Vážně uvažuji o změně banky, protože mít účet v bance, kde se ke mě přistupuje jako k problému, opravdu nechci vzhledem k tomu, jaká konkurence na dnešním trhu je.

Děkuji,
Eva Kyseláková


Požadované řešení

Zamyšlení se nad volbou zaměstnanců a změnu přístupu ke klientovi a okamžité sjednání nápravy. Nejsem ochotna jít na pobočku znovu a ztrácet tam svůj čas z důvodu cizího pochybení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 14:18, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Jestliže banka neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních produktů garantuje, je na místě vadné poskytnutí služeb reklamovat. Reklamaci či stížnost lze v případě UniCredit Bank podat osobně na kterékoliv pobočce, písemně na adresu UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., Odbor Řízení kvality služeb, Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 - Michle nebo elektronicky prostřednictvím e-mailu reklamace@unicreditgroup.cz či prostřednictvím formuláře na internetových stránkách https://www.unicreditbank.cz/cs/obcane/formulare/kontaktni-formular-hp.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 15:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.