Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 9.3.2019 som nakúpil jablká / Red Delicius / v akcii za 19.90.- Kč /kg Pokladníčka mi naučtovala 39,90 .- Kč/kg. Keď som jej reklamoval nesprávnu cenu za tovar odmietla chybu a jednoducho tovar vystornovala a nechala si ho. Potom som pracovníkovi predajne ukázal tovar s cenovkou a on odišiel ukázať cenovku pokladníčke. Napriek tomu pani v okuliaroch povedala že nijako nepochybila. Jednoznačne pod jablkami ktoré som si zobral bola cenovka 19.90 !!!! Pani v pokladni nielen že sa mi neospravedlnila za evidentné pochybenie pracovníkov predajne,ale bola aj vrcholne nepríjemná a odmietla ďalšiu komunikáciu namiesto zariadenia nápravy !
Red Idared 19,90 a Red Delicius 39,90
Napomenutie pokladníčky za nesprávny prístup k reklamácii zákazníka. Napomenutie pracovníka , ktorý nesprávne označil tovar na predajni. Ospravedlnenie sa zákazníkovi za nesprávne postupy pracovníkov predajne.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.