Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#31233Nesprávne účtovanie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2019, před 6 lety

Štefan Sklenár

Znění stížnosti

Dňa 9.3.2019 som nakúpil jablká / Red Delicius / v akcii za 19.90.- Kč /kg Pokladníčka mi naučtovala 39,90 .- Kč/kg. Keď som jej reklamoval nesprávnu cenu za tovar odmietla chybu a jednoducho tovar vystornovala a nechala si ho. Potom som pracovníkovi predajne ukázal tovar s cenovkou a on odišiel ukázať cenovku pokladníčke. Napriek tomu pani v okuliaroch povedala že nijako nepochybila. Jednoznačne pod jablkami ktoré som si zobral bola cenovka 19.90 !!!! Pani v pokladni nielen že sa mi neospravedlnila za evidentné pochybenie pracovníkov predajne,ale bola aj vrcholne nepríjemná a odmietla ďalšiu komunikáciu namiesto zariadenia nápravy !


Produkt

Red Idared 19,90 a Red Delicius 39,90


Požadované řešení

Napomenutie pokladníčky za nesprávny prístup k reklamácii zákazníka. Napomenutie pracovníka , ktorý nesprávne označil tovar na predajni. Ospravedlnenie sa zákazníkovi za nesprávne postupy pracovníkov predajne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 15:56, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.