Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31234Neoprávněně naúčtovaný poplatek a chyba v objednaných pokojích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2019, před 6 lety

Eva Prokopová

Znění stížnosti

Dobrý den ,
protože se k Vám nemohu dovolat a na email neodpovídáte , tak píši.
Měla jsem od Vás dvě rezervace na pobyt v Istanbulu v hotelu Berjer
od 22.2.2019 do 24.2.2019.První rezervaci jsem dělala v lednu na dva pokoje pro tři osoby . Rezervace číslo 1025506290 , PIN 0133.
Druhá byla provedena v únoru na jeden pokoj pro jednu osobu. Rezervace číslo 1757250655 , PIN 8062.Celkem tedy tři pokoje , které
jsem zaplatila. Po příjezdu do hotelu /jen někteří tam hovoří anglicky/nám dali dva dvoulůžkové pokoje s tím , že je to levnější a
museli jsme zaplatit 10euro.Nechtěli pochopit , že chceme oddělené
pokoje a nedali si vysvětlit , že to byl náš požadavek a , že to máme již zaplacené.Zaplatili jsme tedy 10 euro a dostali dva pokoje místo třech. Tak tomu docela nerozumím a chtěla bych vědět , kde se stala chyba a proč jsme museli ještě platit.

děkuji Prokopová Eva


Požadované řešení

Nevím přesně jak by měla vypadat reakce na moji stížnost , ale určitě by se to mělo přepočítat ze tří pokojů na dva.
děkuji Prokopová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 16:08, před 6 lety

Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.

Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.

Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitelka obrátila ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 15:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.