Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#31235Vyúčtování dodávky plynu za 2018

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2019, před 6 lety

Roman Mastil

Znění stížnosti

Dobrý den,
se STABIL ENERGY jsem měl uzavřenou smlouvu na dobu určitou, po SMS zprávě o změně tarifu a cen, jsem písemně ukončil smlouvu 31.12.2018 s požadavkem písemného potvrzení.
Poté jsem tel. požadoval jejich písemné potvrzení, které stále nepřicházelo a nový dodavatel ho požadoval. Dne 23.1.2019 jsem obdržel akceptaci, ale bez uvedení datumu ukončení smlouvy. Opět jsem tel. požadoval doplnění datumu.
Dne 26.1.2019 přišlo ukončení smlouvy ke dni 12.2.2019.
Od té doby čekám na vyúčtování a vrácení př.přeplatku.
Po e-mailové urgenci jsem dostal odpověď, že je můj požadavek předán fakturačnímu oddělení.


Produkt

Dodávka plynu


Požadované řešení

Požaduji Vyúčtování plynu za rok 2018


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 13:10, před 6 lety

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2019 10:23, před 6 lety

Dobrý den,
dle informací od kolegyně z fakturačního oddělení Vám bude dnes vystavena faktura případný přeplatek zadán do internetového bankovnictví k vyplacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2019 19:30, před 6 lety


Roman Mastil

Dobrý den,
faktura přišla, přeplatek byl vyplacen. Mastil

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2019 08:20, před 6 lety

Dobrý den, situaci tedy můžeme pokládat za vyřízenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.3.2019 17:09, před 6 lety


Roman Mastil

Hodnocení: