Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
se STABIL ENERGY jsem měl uzavřenou smlouvu na dobu určitou, po SMS zprávě o změně tarifu a cen, jsem písemně ukončil smlouvu 31.12.2018 s požadavkem písemného potvrzení.
Poté jsem tel. požadoval jejich písemné potvrzení, které stále nepřicházelo a nový dodavatel ho požadoval. Dne 23.1.2019 jsem obdržel akceptaci, ale bez uvedení datumu ukončení smlouvy. Opět jsem tel. požadoval doplnění datumu.
Dne 26.1.2019 přišlo ukončení smlouvy ke dni 12.2.2019.
Od té doby čekám na vyúčtování a vrácení př.přeplatku.
Po e-mailové urgenci jsem dostal odpověď, že je můj požadavek předán fakturačnímu oddělení.
Dodávka plynu
Požaduji Vyúčtování plynu za rok 2018
|
Tweet |
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
dle informací od kolegyně z fakturačního oddělení Vám bude dnes vystavena faktura případný přeplatek zadán do internetového bankovnictví k vyplacení.
Dobrý den,
faktura přišla, přeplatek byl vyplacen. Mastil
Dobrý den, situaci tedy můžeme pokládat za vyřízenou.
Hodnocení: