Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
u této společnosti jsem si aktivovala svým nedopatřením prémiové členství, o kterém jsem se dozvěděla až po tom, co mi společnost bez jakéhokoli upozornění sama strhla peníze z účtu.
Nebyla jsem před tím nikým ze společnosti upozorněna na tuto skutečnost a dodnes mi nejsou schopni sdělit na jak dlouhou dobu mi vlastně členství bylo uhrazeno.
Okamžitě jsem se s nimi spojila a písemně, doporučeně svoje prémiové členství ukončila.
12.2. 2019 mi zaslali potvrzovací mail, kdy mi sdělili, že mé prémiové členství je vypovězeno a jeho placené služby mám do 30.4. 2019.
Ke konci února se však opětovně snažili strhnout další peníze z mého účtu a žádají o jejich okamžité uhrazení. S tím, že budou nezaplacené částky vymáhat.
Pokud mám své členství zaplacené do 30.4.2019 a pak dojde ke zrušení mého členství, nechápu, jakou částku a to jde o 2527,- si chtěli strhnout.
Písemná komunikace a jasné odpovědi na mé dotazy s nimi je velmi svízelná.
Děkuji Čížová
Žádám o jasné vyjádření k mé písemné a jimi odsouhlasené výpovědi.
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Pokud spotřebitelka smlouvu vypověděla, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ní a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelce zaplacení členského poplatku.
Spotřebitelka by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončila, případně že se snažila smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.