Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží objednané přes internet, platba byla možná pouze předem. 1. objednávka č.1190116341 uskutečněná 2.2.2019 za 469Kč byla už asi před 14 dny vyexpedována, nic jsem neobdržela, 2. objednávka č. 1190128772 z 9.2. v ceně 314Kč se připravuje.Zboží mělo být dodáno za 2-3 týdny.Telefonicky není možné se spojit (všechny linky neustále obsazené), mailovou adresu jsem nenašla.
Plavky a tričko, produkty zřejmě dodává Soundasia (China) Technology
Protože po této zkušenosti považuji tento obchod Pošta zdarma za nesolidní, požaduji zrušení objednávek a vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle našich informací, jsou Vaše zásilky v pořádku na cestě k Vám.
Na Váš email jsme Vám zaslali sledovací čísla Vašich zásilek, dle těchto sledovacích čísel si průběh doručování zásilek můžete sledovat.
Prosíme Vás o chvíli strpení, poté by Vám měly být Vaše zásilky v pořádku doručeny.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Vyhledala jsem podle sledovacích čísel stav zásilek a jediná odpověď byla na obě čísla NENÍ V EVIDENCI. Tak nevím, zda se jedná o nějalou estrádní show, nebo jak si to mám vysvětlit.
J.Kchopová
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.