Společnost


Pejcha Tomáš

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3124Snížení vrátky peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2014, před 11 lety

Taťána Dobřická

Znění stížnosti

Přes internetový obchod jsem si zakoupila čtečku knih.Ke každé čtečce nabízel obchod zdarma čtyři knihy v údajné hodnotě 1.096,-- Kč. Pokoušela jsem se čtečku zprovoznit, ale bohužel nechytala signál WiFi a když, tak jen na chvíli a pak signál stále nebylo možné najít. Běžně chytáme signál na dvě PC, tiskárnu, mobil i tablet. Čtečku jsem propojila s PC a po registraci a vytvoření profilu Kindel jsem se pokoušela přeposlat knihy do čtečky, bohužel se mi ani toto nepodařilo. Pro přeposlání knih z e-Readingu jsem použila kód od prodejce, který mi zaslali mailem. Čtečku jsem do 14 dnů vrátila, ale prodejce mi zaslal na bankovní účet zpět částku poníženou o 333,-- Kč s odůvodněním, že jsem nevrátila nepoužitý kód. Knihy byly zdarma a není přece možné srážet nějakou fiktivní částku z ceny čtečky, kterou jsem vrátila v pořádku! Dále mi obchod rovněž nevrátil 59,-- Kč za poštovné od prodejce.

Dobřická


Produkt

Amazon Kindle 5 WiFi za 1979,-- Kč + Amazon Kindle 5 pozdro za 280,-- Kč


Požadované řešení

Úhrada 392,-- Kč na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2014 09:45, před 11 lety

V případě, že e-knihy byly součástí jedné kupní smlouvy a byly definovány jako zdarma, nelze přičítat k tíži spotřebitele a omezovat tak právo na odstoupení s tím, že byl poskytnutý dárek s určitými vlastnostmi.
Zároveň má spotřebitel právo na vrácení poštovného uhrazeného na cestu k němu dle § 1832 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 09:28, před 11 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že ji prodejce dodatečně zaslal 59 Kč za poštovné.
K tomuto připomínáme, že odstoupením se smlouva ruší od počátku a hledí se na ni jako by nevznikla, měl by tedy být obnoven stav odpovídající stavu před jejím uzavřením, přičemž spotřebiteli nemůže být k tíži fakt, že aktival kód, který buď nefungoval, nebo byla na čtečce jiná závada, která neumožnila jeho plné využití.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:47, před 10 lety

Pan Pejcha Tomáš byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.