Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chtěla bych Vás požádat o radu ohledně be2 seznamky. Založila jsem si u nich účet a poplatek za VIP account se hradil poprvé z moji osobní karty - měsíční členství. Obnovovat jsem VIP členství nechtěla. Nicméně jsem zjistila, že mi z karty bylo odečteno přibližně 2 200 Kč,- bez mojí autorizace a souhlasu. Předpokládala jsem, že budu informována o končícím členství, navíc jsem ani neobdržela žádnou fakturu. Výpověď se má navíc posílat někam do ciziny a bojím se, že by to tam ani nedorazilo a členství by mi i nadále platilo. Už jsem si požádala o novou platební kartu a psala na zákaznický servis Be2, že si přeji ukončit členství a zaslat platbu zpět.Na internetu jsem našla spoustu stížnosti na tuto firmu a nevím, jak dále postupovat. Můžete mi prosím poradit? Děkuji
Seznamka
Ukončení členství s vrácením platby.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.