Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:128
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31246Vadný kus - zmetek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2019, před 6 lety

Michaela Ondrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Na jídelní stůl jsme na místo 2 týdnů čekali skoro 4 týdny. Včera jsme si jídelní stůl vyzvedli, ale je VADNÝ. Plocha stolu je chybně složená “zaspárovaná” tak že si člověk zadře třísku při dotyku.
Při představě, že budu opět čekat na to než mi jeden stůl vyreklemujete minimálně měsíc mi už je vážně zle. Bohužel toto není naše první negativní zkušenost (možná proto takové rozčílení).
První objednávka byla od vás manželská postel. Dodání? Do 14-ti dní. 14 den jste nám napsali, že bude zboží 4 týden v lednu. Vyčkali jsme a po dovežení zboží jsme zjistili, že nám chyběli ke složení destičky a šrouby. Tudíž opět řešení s Vaší společností.
Jako další věc nám od Vás dorazila sedačka (mimochodem dodání 13 týdnu). V plánku sedačky uvedeno, že potřebujete jen šeoubovák! Velký vtip od Vás. Na sedačce nebyli vyvrtané díry, takže jsme potřebovali ke šroubováku další tři pomocníky a s němi i aku vrtačku!
Nyní je tu další problém s jídelním stolem, který někdo sestavoval nejspíš po slepu nebo si z nás chtěl opět vystřelit!!!!!!


Požadované řešení

Vrácení stolu kus za kus a dovoz stolu zdarma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2019 11:26, před 6 lety

Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele apod.

Trvá-li prodávající na dodání vadné věci do některé z provozoven prodávajícího, může spotřebitel následně vymáhat po prodávajícím účelně vynaložené náklady spojené s reklamací (demontáž věci, přeprava věci, montáž věci zpět na místo). Více informací ohledně reklamace objemných výrobků je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-2352/dtest-jak-na-reklamace-objemnych-vyrobku.

Pokud byl dodán vadný výrobek, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Vznikla-li porušením této smluvní povinnosti spotřebitelovi škoda, má spotřebitel možnost žádat po prodávajícím náhradu této škody. Spotřebitel musí prokázat, že prodávající porušil svou smluvní povinnost (dodal vadný výrobek) a že mu kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího byla způsobena újma na majetku (škoda).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 15:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.