Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31255Zpoždění vlaku RJ 1003, odj. v 7.47 hodin/21.2.2019

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2019, před 6 lety

Arpád Kiš

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 21.2.2019.,jsme jeli Vaším spojem RJ 1003, Praha-Štrba,který už měl zpoždění v Praze 10minut,a do Štrby nabral 86minut.Ve Štrbě jsme měli domluvený odvoz do rekreačního zařízení Štrbské Pleso. Vzhledem k tomu, že jsme měli výše uvedené zpoždění, tak jsme to zmeškali a další cyklus jsme si už museli platit. Žádám o částečnou kompenzaci za zpoždění. Jízdenka č. 5372881436.


Produkt

Zpoždění 86minut/Jízdenka č. 5372881436


Požadované řešení

Částečná kompenzace za zpoždění pro 2osoby. Doporučila nám to Vaše vlakvedoucí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2019 18:16, před 6 lety

Společnost RegioJet a.s. poskytuje tzv. Garanci včasného příjezdu, kdy za určitých podmínek kompenzuje zpoždění vlakové dopravy. Délka a typ zpoždění určuje kolik procent z jízdného společnost vrátí. Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet – například kalamity či opravy na silnicích a železnicích. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo. V případě, že je zpoždění předem ohlášeno ještě před odjezdem spoje, nárok na kompenzaci nevzniká. Cestující má možnost buď bezplatně stornovat jízdenku (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.

Více informací lze zjistit na https://www.regiojet.cz/garance/index.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 14:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.