Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.3.2014 jsem předal do servisu HandyMobil telefon Samasung Omnia7 s přesně definovanými závadami. Mám doklad a potvrzení. Několik dní poté se na informačním portale HandyMobil/reklamace objevila informace, že reklamace probíha od 7.3.2014.
Tato zpráva je tam dodnes tzn. je 12.5.2014 - cca 70 dní.
Na přejímacím protokole mají buhužel vtipně 1mm písmem napsáno, že ve vyjimečných případech souhlasi zákazník s 30 denním spožěním v servise. V místnosti se slabým světlem to nejde vůbec přečíst.
Firma nebere žádný telefon, který je uveden na jejich prodejním portále - volám několik dní...
Na servis jsem zaslal dopis - email, že podle NOZ požaduji vrácení finanční částky dle nákupní faktury. Opět žádná odpověď.
Mám se obrátit na policii nebo ČOI nebo tam poslat novináře !?
Např. na Heureca portale jsou již na tuto firmu podobné stížnosti
Můžete mi něco doporučit.
Děkuji.
Ing. Petr Hájek
reklamace již po druhé, ale s jiným druhem závad - velice nekvalitní mobil
vrácení peněz
|
Tweet |
Dle údajů z obchodního rejstříku je společnost Handy Mobil s.r.o. stále aktivní, měla by tedy dostát svým závazkům. Společnost může být zrušena, v takovém případě většinou probíhá likvidace, kdy se vyrovnávají její závazky. Pokud se společnost převádí, za její závazky odpovídá právní nástupce. Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dohoda vyžaduje souhlas obou stran. Za dohodu se nepovažuje předtištěný souhlas na reklamačním formuláři. Ze samotného formuláře není ani patrné, že právě zmíněný případ se považuje za výjimečný. O takové skutečnosti by musel být spotřebitel vyrozuměn.
Jestliže servis nebyl zároveň prodávajícím, je možné uplatnit odstoupení od kupní smlouvy pro marné uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace u prodejce, který je smluvním partnerem kupujícího. Jestliže je servis samotným prodejcem, doporučujeme zaslat písemné odstoupení na adresu uvedenou v obchodním rejstříku (nejlépe s dodejkou),pokud z reklamačního řádu nevyplývá jiná adresa.
ČOI bdí nad dodržováním povinností vyplývajících ze zákona o ochraně spotřebitele. V případě jejich porušení, může podnikateli uložit pokutu, nezasahuje však do samotného soukromoprávního vztahu.
Společnost Handy Mobil s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.