Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera sem reklamovala pizzu přes dáme jídlo. Pizzi jsem si objednala dvě obě přišly včas ale spálená a to dost. Posílala jsem i fotky na reklamaci.na emaily asi odpovídá kde kdo Tak argantni chování jsem už dlouho neviděla. Před dáme jídlo už neobjednám
Stále problémy.. Jako kompenzaci mi poslali 100 kreditů podle paní je to adekvátní ale promiňte pizzy stále skoro 300 spálené já byla černá jak uhel. A stovka navíc mi to vynahradí? Opravdu ne
Vrácení celé částky za pizzu
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Má-li spotřebitelka podezření, že zboží nesplňuje zákonné požadavky, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, popřípadě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.