Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
AVAST - velká společnost prodávající antivirové programy na ČESKÉM trhu v případě potřeby telefonického kontaktu nekomunikuje v českém jazyce, ale pouze anglicky!!!! Na toto jsem však nebyl dopředu upozorněn ani v písemné komunikaci s firmou (písemná komunikace probíhala v českém jazyce) ani v dTestu při hodnocení antivirových produktů.
Jakmile jsem však chtěl telefonicky (na čísle +420 228 882 989) řešit nedodání zaplacené licence, nemohl jsem se domluvit, protože operátorka společnosti AVAST hovořila pouze anglicky (tel hovor 10.3.2019, 10.24 hod) !!!
Firmy, které nemají tu elementární slušnost používat jazyka země, kde provozuji svoji činnost nehodlám totiž jakkoli podporovat. Proto bych velice přivítal, kdyby se tato informace ve vašich hodnocení produktů, objevila. Děkuji za pochopení.
Aby základním komunikačním jazykem byl ČESKÝ JAZYK, pak teprve možnost volby jiného jazyka (toto používá mnoho firem)
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1811 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,musí veškerá sdělení vůči spotřebiteli podnikatel učinit jasně a srozumitelně v jazyce, ve kterém se uzavírá smlouva. Pokud tedy smlouva byla uzavřena v českém jazyce, měla by být i ostatní komunikace vedena v českém jazyce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Společnost poskytuje podporu v češtině totožně jako pro ostatní jazyky.
Komunikace probíhá přes email po vytvoření žádosti na webu support.avast.com .
Zákazník tuto žádost vytvořil dne 13.3.2019 a byl zpětně kontaktován ohledně nespárované objednávky dne 14.3.2019.
Dobrý den,
s vyjádřením Avast (z 15.3.2019, 9.32 hod) souhlasím. Trvám však na tom, že telefonická komunikace, bez předchozího využití mailové komunikace, probíhá VÝHRADNĚ v anglickém jazyce a to se mi, u společnosti, která poskytuje služby na českém trhu, českým občanům, nelíbí a na to si stěžuji.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.