Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#3127Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2014, před 11 lety

Adam Charvát

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 4. 1. 2014 jsem si v Liberci zakoupil boty Converse za 1090 Kč. Po čtyřech měsících se začal odlepovat podešev, paty i špičky, vnitřek boty sedřený. Reklamace nebyla uznána s odůvodněním, že se po důkladném prohlédnutí zjistilo, že se u zboží nejedný o výrobní vadu, či sníženou kvalitu materiálu.
Zboží jsme tedy poslali do reklamace znovu a nyní čekáme na vyjádření, které předpokládáme bude stejné.


Produkt

Converse Plinsoe


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2014 09:03, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, je důkazní břemeno na prodejci, aby prokázal, že výrobek předal bez vad. Pokud bude na svém tvrzení trvat, bude nutné nechat zhotovit znalecký posudek soudním znalcem. Pokud bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na kladné vyřízení reklamace a proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku. V případě, že prodejce bude trvat na svém vyjádření i po doložení znaleckého posudku, bude nutné podat žalobu k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 12:09, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Předložení znaleckého posudku vylepší ve sporu důkazní postavení spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.