Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K zakoupení zimní obuvi došlo dne 1.12.2017, užívání probíhalo dle návodu přiloženého k obuvi. Ovšem při nazouvání kotníčkové šněrovací obuvi došlo k okamžitému jednorázovému odtrhnutí lemu jen u levé boty v po celkové délce lemu u druhé boty je vše v pořádku, požadovala jsem opravu obuvi - obuv je stále v záruční době, proto jsem nechtěla zasahovat opravou obuvi sama a požadovala jsem ji po prodejci, reklamace mi byla zamítnuta s tím, že vada vznikla nesprávným a zatěžujícím používáním. Je pravděpodobné, že vada vznikla u výrobce, jelikož jedna bota je v pořádku a druhá je zcela odtržená, nevím jestli je někde možné najít nějaké oficiální měřítko pro míru používání bot. Pokud samozřejmě není schopna společnost zajistit opravu - požaduji navrácení peněz. Chtěla bych Vás požádat o pomoc při řešení této reklamace. Děkuji
Kotníčková obuv kožená šněrovací
oprava či navrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.