Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
VRÁTILA JSEM KNIHU DIABETES NOMORE A POŽADUJI NAVRÁCENÍ PENĚZ KNIHA NESPLNUJE MOJE OČEKÁVÁNÍ PROTOŽE NEMÁM ŽÁDNÝ BANKOVNÍ ÚČET POŠLETE MY PROSÍM PENÍZE SLOŽENKOU NA MOJI ADRESU¨ viz referenční údaj
PLATILA JSEM VÁM ZÁSILKU DOBÍRKOU PROTOŽE NEMÁM BANKOVNÍN ÚČET ZÚČTOVANÁ ČÁSTKA BYLA 1.229,00Kč DĚKUJI ZA RYCHLÉ VYŘÍZENÍ TÉTO POHLEDÁVKY A PŘEDEM DĚKUJI
VRÁCENÍ KNIHY DIABETES NOMORE číslo faktury- -IN-003563-2019-12-CZ částka.-1.229.00Kč
POŽADUJI VRÁCENÍ PENĚZ POŠTOVNÍ POUKÁZKOU JELIKOŽ NEMÁM BANKOVNÍ ÚČET NA MOJI ADRESU viz referenční údaj
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 44 denní záruku na vrácení zboží. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Prodejce stanoví následující: "V tomto období Vám budou v případě Vaší nespokojenosti s produktem vráceny vaše peníze. "
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovinska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.