Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jelikož mám se službou Dtestu ty nejlepší zkušenosti, opět se na vás obracím s prosbou o pomoc, radu. Objednala jsem si od dodavatele Postazdarma, společnosti Ateli, nabízené zboží(nabízené všude možně i na facebooku), a to černé teplákové lacláče, které byly v akci zlevněné na 499 Kč. Ihned jsem se zaregistrovala (bylo mi posláno heslo, ale již se přes něj nejde na účet přihlásit), pak odeslala požadovanou částku (emailem mi došlo potvrzení jejího převzetí firmou 12.2.2019) a měla jsem čekat podle doporučení na doručení zboží do max. 15.-25 dnů od doručení platby a tohoto potvrzení.Když zboží nedošlo, použila jsem na stránkách společnosti doporučovaný zákaznický servis. Není možné se na telefon dovolat(stále je obsazen a jste minimálně 25 v pořadí).Dále jsem použila doporučený odkaz s číslem zakázky a mého mailu (veronika.zizkova@seznam.cz,zakázka č.: 1190129513), abych zjistila stav zakázky. Bohužel mi posléze vyjela jen automatická odpověď, že je zřejmě problém s doručovacím lístkem, ať to ověřím na poště. Zde do dnešního dne nic není a nebylo společností doručeno. Naše pošta i pošťačky jsou pečlivé, ale raději jsem si toto ověřila přímo v budově pošty. Napsala jsem tedy mail, a to několikrát, na adresu, která je doporučena na stránkách, ale nic, žádná reakce, odpověď. Až dnes jsem si vyjela recenze na webu od uživatelů na tuto firmu Postazdarma a jsem v šoku. Je zde již z letošního roku nespočet kritických reakcí, kde nikomu nebylo zatím nic doručeno, nebo bylo v nejlepším případě zboží doručeno zcela znehodnoceno. Téměř všichni si stěžují na nemožnost se s firmou zkontaktovat, něco zjistit. Někteří rezignovali, jiní čekají.
Šlo o " dámské teplákové lacle Heggie černé", které byly zlevněny na 499 Kč z původních 898 Kč, šlo o velikost XL.
Každopádně chci dodání zboží, které jsem si objednala bez další prodlevy, což bylo přislíbeno. Chci s firmou korektně komunikovat. Jestliže není dodání možné, pak požaduji navrácení peněz, které byly mnou na účet společnosti zaslány.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka v pořádku na cestě k Vám.
Dnes Vám bylo na Váš email zasláno sledovací číslo Vaší zásilky, pro kontrolu doručování Vaší zásilky.
Prosíme Vás o pár dní strpení, poté by Vám měla být Vaše zásilka již v pořádku doručena.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Dobrý den, nejprve moc děkuji vám všem z dTestu, že jste mi opět pomohli v cestě za naplněním pravidel a získání odpovědi. Je to neuvěřitelné, že již za tak krátkou dobu mám tak těžko dolovanou odezvu a zpětnou vazbu. Společnosti zatím děkuji za číslo, pod kterým mohu dohledat stav zásilky. Je stále na cestě do ČR. Tedy "daleko" po době slibovaného dodání. Je možno nyní odhadnout, kdy cca dorazí? (dotaz na společnost) Budu zatím čekat. Sama mám ráda vstřícnost a trpělivost, ale v tomto případě budu skutečně již pozorná a nebudu zatím věřit slibům. Dnes se na internetu objevily další negativní reakce na (ne)fungování společnosti, lidé dokonce mluví o soudním udání. Doufám, že za sebe (což jediné mi nyní náleží) budu již co nevidět zásilku mít doma. Doufám, že bude pak v pořádku. Každopádně děkuji i společnosti Postazdarma za reakci a přeji vše dobré. Ráda bych o dalším vývoji dále informovala obě strany. Děkuji za čas, pomoc a trpělivost. Mgr. Veronika M. Žižková
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, chtěla jsem uvědomit dTest již dříve, ale činím to až nyní na základě výzvy, která je součástí jistě stanovené metodiky a postupu.
Zboží mi bylo dodáno na konci března. Stojím si za tím, že (jako konečně všichni si neustále stěžující na tuto společnost a toto se děje podle recenzí nepřetržitě)zboží mělo být podle reklamy dodáno mnohem dříve, navíc ke komunikaci se společností došlo až po urgenci směrem k vám.
Zboží bylo dodáno nepokažené. JIž ale nebudu společnost raději oslovovat, každopádně jí děkuji za dodání a dodržení aspoň této dohody. Děkuji.
Moc děkuji dTestu za komunikaci a mediační práci.
Opět jste mi pomohli a dali mi tím i možnost z případu neutéct.
Děkuji.