Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3128Zaplacená služba , která nelze využívat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2014, před 11 lety

Radek Mrkvan

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost se satelitním operátorem SKYLINK.
Koupil jsem si v Tipsportu 29.12.2013 kupon pro službu Skylink Servisní poplatek 12 měsíců za 348,- s datumem expirace 29.6.2014.
Když jsem se rozhodl tento kupon aktivovat 11.5.2014 přes internet
psalo mi to , že nelze tento kupon aktivovat.Proto jsem se rozhodl
následující den 12.5.2014 volat operátorovy Skylinku.
Vše jsem vysvětlil operátorce a ta mi zdělila , že se zvedl servisní poplatek od 1.1.2014 na 498,- a nárok na mou službu zaniká a maximálně mi můžou připsat částku na kredit, nebo poměrnou část měsíců předplatit, ale v žádném případě mi nechtěly dát službu , kterou jsem jim zaplatil .Proto by mě zajímalo jestli je tohle vůbec možné.
K operátorce jsem se choval slušně, ale dal jsem najevo , že se mi postup Skylinku nelíbí.Ta vše předala na reklamace .
Takže nezbývá než čekat na jejich vyjádření.

Radek Mrkvan


Požadované řešení

dostat službu , kterou jsem zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2014 09:19, před 11 lety

V případě, že je na kupónu stanoveno, že se jedná o službu Skylink na 12 měsíců a cena již byla uhrazena, je pro společnost závazné za tuto cenu službu poskytnout. Cena služby má být vždy konečná po dobu platnosti kupónu.
Pokud by bylo na kupónu pouze, že se jedná o kredit 348 Kč na službu a nelze prokázat, co bylo předmětem služby a postup by byl správný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2014 13:39, před 11 lety

V tomto případě bychom požádali zákazníka znovu o číslo daného kupónu abychom mohli službu nastavit. Automatická aktivace u těchto kupónů vzhledem ke změně ceníku již není možná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.5.2014 18:15, před 11 lety


Radek Mrkvan

Dnes 15.5.2014 se mi ozvala operátorka Skylinku s žádostí čísla kupónu ,
bohužel jsem byl na cestě z práce a požadovaný kupón jsem u sebe neměl.
Proto jsme se dohodli , že bude znovu volat kolem 18.00 hod.
Po příjezdu z práce jsem se ze zvědavosti přihlásil na svůj účet Skylinku a zjistil jsem , že na dané kartě je již servisní poplatek nastaven i bez čísla kupónu do 20.5.2015 což je na 12. měsíců od dnešního dne + pět dní zřejmě jako bonus.
Všechno by tímto skončilo kdyby platnost mého kupónu nebyla do 12.9.2014 což by znamenal prodloužení do 12.9.2015 a ne do 20.5.2015.
Nelenil jsem a volám operátorce co se mi přihodilo ta mě přepojila na operátorku co mi volala odpoledne a ta mi řekla že to má na starosti další operátorka , která bude v práci zítra a zavolá mi. Beru to zatím , jako nedorozumění a snad zítra to s operátorkou doladíme ( teda aspoň tajně doufám ). Zřejmě by bylo zbytečné ,tento článek psát a počkat do zítřka , ale vůči dTestu by mi to přišlo ne fér , když mi s celou záležitostí pomáhá.

Radek Mrkvan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:04, před 10 lety

Jelikož strany o dalším průběhu neposkytly informace, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.