Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost se satelitním operátorem SKYLINK.
Koupil jsem si v Tipsportu 29.12.2013 kupon pro službu Skylink Servisní poplatek 12 měsíců za 348,- s datumem expirace 29.6.2014.
Když jsem se rozhodl tento kupon aktivovat 11.5.2014 přes internet
psalo mi to , že nelze tento kupon aktivovat.Proto jsem se rozhodl
následující den 12.5.2014 volat operátorovy Skylinku.
Vše jsem vysvětlil operátorce a ta mi zdělila , že se zvedl servisní poplatek od 1.1.2014 na 498,- a nárok na mou službu zaniká a maximálně mi můžou připsat částku na kredit, nebo poměrnou část měsíců předplatit, ale v žádném případě mi nechtěly dát službu , kterou jsem jim zaplatil .Proto by mě zajímalo jestli je tohle vůbec možné.
K operátorce jsem se choval slušně, ale dal jsem najevo , že se mi postup Skylinku nelíbí.Ta vše předala na reklamace .
Takže nezbývá než čekat na jejich vyjádření.
Radek Mrkvan
dostat službu , kterou jsem zaplatil.
|
Tweet |
V případě, že je na kupónu stanoveno, že se jedná o službu Skylink na 12 měsíců a cena již byla uhrazena, je pro společnost závazné za tuto cenu službu poskytnout. Cena služby má být vždy konečná po dobu platnosti kupónu.
Pokud by bylo na kupónu pouze, že se jedná o kredit 348 Kč na službu a nelze prokázat, co bylo předmětem služby a postup by byl správný.
V tomto případě bychom požádali zákazníka znovu o číslo daného kupónu abychom mohli službu nastavit. Automatická aktivace u těchto kupónů vzhledem ke změně ceníku již není možná.
Dnes 15.5.2014 se mi ozvala operátorka Skylinku s žádostí čísla kupónu ,
bohužel jsem byl na cestě z práce a požadovaný kupón jsem u sebe neměl.
Proto jsme se dohodli , že bude znovu volat kolem 18.00 hod.
Po příjezdu z práce jsem se ze zvědavosti přihlásil na svůj účet Skylinku a zjistil jsem , že na dané kartě je již servisní poplatek nastaven i bez čísla kupónu do 20.5.2015 což je na 12. měsíců od dnešního dne + pět dní zřejmě jako bonus.
Všechno by tímto skončilo kdyby platnost mého kupónu nebyla do 12.9.2014 což by znamenal prodloužení do 12.9.2015 a ne do 20.5.2015.
Nelenil jsem a volám operátorce co se mi přihodilo ta mě přepojila na operátorku co mi volala odpoledne a ta mi řekla že to má na starosti další operátorka , která bude v práci zítra a zavolá mi. Beru to zatím , jako nedorozumění a snad zítra to s operátorkou doladíme ( teda aspoň tajně doufám ). Zřejmě by bylo zbytečné ,tento článek psát a počkat do zítřka , ale vůči dTestu by mi to přišlo ne fér , když mi s celou záležitostí pomáhá.
Radek Mrkvan
Jelikož strany o dalším průběhu neposkytly informace, stížnost uzavíráme.