Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zboží bylo 31.1.2019 zaplaceno v částce 469,- Kč na č.účtu 2301252729/2010
v.sym. 1190109738 - jednodílné dámské plavky, nebylo dodáno, po reklamaci
sděleno sledovací číslo zásilky, kde není uvedeno z jaké pošty mělo být zboží odesláno
dámské plavky
žádám o vrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka na cestě k Vám.
Na Váš email jsme Vám nyní zaslali sledovací číslo Vaší zásilky, aby jste si mohla stav Vaší zásilky sledovat.
Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz, napište nám prosím na náš email a my Vám pomůžeme.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Dobrý den,
děkuji za váš komentář. Napsali mi ze zákaznického servisu, opětovně, na moji druhou urgenci, že zásilku mohu sledovat na Poště Online. Zásilku jsem znovu vyhledala
informace k číslu zásilky je stejná, jako dříve. Přikládám oskenované v příloze.
Není určeno z jaké pošty měla být zásilka odeslána a hmotnost zásilky je 0 kg.
Nerozumím tomu. Objednávku zboží jsem uskutečnila dne 30.1.2019, zákaznický servis mi napsal, že zboží bylo objednáno 3.2.2019, já jsem zboží objednala v jiném termínu, proto jsem ho také dne 31.3.2019, předem, jak společnost POŠTA ZDARMA určila, zaplatila z mého účtu. Zboží je objednané už 40 dní, stále není dodané.
S pozdravem Zdeňka Krejčíková
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou/přepravní/poštovní smlouvu uzavíral prodávající, je prodávající také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Jak již bylo uvedeno v našem předešlém vyjádření, pokud prodávající nedodá zboží v ujednaném čase, ocitá se v prodlení. Nesplní-li prodávající svou povinnost ze smlouvy ani v dodatečné lhůtě, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na komentář spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
na Váš email Vám byl zaslán postup, jak postupovat v případě, že by Vám Vaše zásilka nebyla doručena v maximální lhůtě pro dodání zásilky.
Dle našich informací, je Vaše zásilka v pořádku na cestě k Vám, prosíme Vás tedy o strpení.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Dobrý den,
dnes mi byl doručen balíček s objednaným zbožím.
Chtěla bych všechny spotřebitele, kteří si objednávají zboží u stávající společnosti upozornit na to, že doručitelnost objednaného zboží je velmi pozdní. Tuto stížnosti ruším, protože zboží mi doručeno bylo, ovšem velmi pozdě. Určitě ne tak, jak tato společnost píše ve své nabídce, že zboží bude nejdéle doručeno do 25 dnů. Tak tomu opravdu není.
Děkuji za spolupráci, s pozdravem
Vzhledem k uvedenému stížnost uzavíráme.