Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#31280Nedodané zboží č. obj. 1190109738

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2019, před 6 lety

Zdeňka Krejčíková

Znění stížnosti

zboží bylo 31.1.2019 zaplaceno v částce 469,- Kč na č.účtu 2301252729/2010
v.sym. 1190109738 - jednodílné dámské plavky, nebylo dodáno, po reklamaci
sděleno sledovací číslo zásilky, kde není uvedeno z jaké pošty mělo být zboží odesláno


Produkt

dámské plavky


Požadované řešení

žádám o vrácení zaplacené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 04:40, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2019 08:41, před 6 lety

Dobrý den, dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka na cestě k Vám.
Na Váš email jsme Vám nyní zaslali sledovací číslo Vaší zásilky, aby jste si mohla stav Vaší zásilky sledovat.
Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz, napište nám prosím na náš email a my Vám pomůžeme.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 08:56, před 6 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2019 11:49, před 6 lety


Zdeňka Krejčíková

Dobrý den,
děkuji za váš komentář. Napsali mi ze zákaznického servisu, opětovně, na moji druhou urgenci, že zásilku mohu sledovat na Poště Online. Zásilku jsem znovu vyhledala
informace k číslu zásilky je stejná, jako dříve. Přikládám oskenované v příloze.
Není určeno z jaké pošty měla být zásilka odeslána a hmotnost zásilky je 0 kg.
Nerozumím tomu. Objednávku zboží jsem uskutečnila dne 30.1.2019, zákaznický servis mi napsal, že zboží bylo objednáno 3.2.2019, já jsem zboží objednala v jiném termínu, proto jsem ho také dne 31.3.2019, předem, jak společnost POŠTA ZDARMA určila, zaplatila z mého účtu. Zboží je objednané už 40 dní, stále není dodané.
S pozdravem Zdeňka Krejčíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 18:23, před 6 lety

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou/přepravní/poštovní smlouvu uzavíral prodávající, je prodávající také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Jak již bylo uvedeno v našem předešlém vyjádření, pokud prodávající nedodá zboží v ujednaném čase, ocitá se v prodlení. Nesplní-li prodávající svou povinnost ze smlouvy ani v dodatečné lhůtě, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na komentář spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2019 08:13, před 6 lety

Dobrý den,
na Váš email Vám byl zaslán postup, jak postupovat v případě, že by Vám Vaše zásilka nebyla doručena v maximální lhůtě pro dodání zásilky.
Dle našich informací, je Vaše zásilka v pořádku na cestě k Vám, prosíme Vás tedy o strpení.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 08:32, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2019 19:08, před 6 lety


Zdeňka Krejčíková

Dobrý den,
dnes mi byl doručen balíček s objednaným zbožím.
Chtěla bych všechny spotřebitele, kteří si objednávají zboží u stávající společnosti upozornit na to, že doručitelnost objednaného zboží je velmi pozdní. Tuto stížnosti ruším, protože zboží mi doručeno bylo, ovšem velmi pozdě. Určitě ne tak, jak tato společnost píše ve své nabídce, že zboží bude nejdéle doručeno do 25 dnů. Tak tomu opravdu není.
Děkuji za spolupráci, s pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 06:53, před 6 lety

Vzhledem k uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.