Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Ikea musí odebírat zpět nebezpečné dětské zábrany-úrazy.Jsou uvedeny na ČOI a Ikea.Ty odebírala2017vyplácela náhradu. 2018upravila strategii.Chtěla účty což nemůže, tak odebrala a sepsala reklamaci,3x. 2x z 02/18 Zličín a 1x Č.Most. Potom chtěla vynaložené náklady za zábrany doložit.To věděla, že nemůžeme doložit, proto to udělala.Obrátila na Čoi, protože jsme je chtěli zpět.Nález-vracet nelze nebezpečný výrobek,ale nenapsala,že zadržuje a nechce nic zaplatit.čoi 59688 Ikea nemá právo takto jednat a máme se dohodnout,nebo kontaktovat ADR. Ikea odmítá dohodu, z 01/19a chce doložení nákladů.ADR mě odmítla,nejsem přímý kupující,jen vlastník, zastupovat nelze.Nejsme podnikatelé, jen nechceme,aby Ikea mrzačila děti.Zadržují zábrany a nechtějí cokoliv zaplatit, již rok, nyní informujeme o možnosti vrácení,ale někdo to nechce a ty jsme předtím vracely.Cenu si musíte vyhádat. Dotaz na cenu:že ceníky nemají k dispozici, každý uvádí jinou. Nechovají se ke všem stejně, ostatní nemusí nic dokládat,Emaily, FB m. kom,, účty z 2017,3x reklam. formuláře a Čoi.My jsme odevzdali zábrany, sepsali reklamaci, najednou to reklamace nebyla a nemáme nic.
Bezpečnostní zábrany PATRULL, PATRULL KLÄMMA a PATRULL FAST
Náhrada za odebrané výrobky. Minimální prodejní cena, nebo poukaz na zboží. Dohoda.
|
Tweet |
Společnost ikea se zavázala vrátit zákazníkům plnou prodejní cenu zde: https://www.ikea.com/cz/cs/about_ikea/newsitem/recall_patrull_zabrana?printView=true
Plná prodejní cena není zákonem definována, jedná se však zřejmě o cenu, za kterou byla věc pořízena, tedy jde o cenu kupní. Existuje-li spor o výši kupní ceny, za kterou byl výrobek zakoupen, bude na stranách sporu, aby prokázaly svá tvrzení. Zaplatil-li spotřebitel zboží platební kartou, mohl by posloužit jako důkaz výpis z bankovního účtu. Pamatuje-li si spotřebitel přibližné datum zakoupení výrobku (možné podložit svědeckou výpovědí), mohl by společnost požádat o předložení cenové nabídky za dané období. Historie nákupů by mohla být také uchována v rámci věrnostního klubu společnosti, je-li spotřebitel členem tohoto klubu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.