Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#31282Neoprávněná platba této firmě za neuskutečněné služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2019, před 6 lety

Antonín Dvořák

Znění stížnosti

Firma Vodafon nám strhla částku 50 Kč s tím, že je prostředník a my jsme si vůči výše uvedené firmě nic neobjednávala ani nepožadovali.
Reklamoval jsem to na firmě Vodafon, která mě odkázala na výše uvedou firmu. jedná se o platbu ze dne 24.2.2019 z čísla 777786028. Vyúčtování mohu doložit od Vodafonu a již za měsíc březen mi opět tato částka naběhla na sledování mojí útraty ze zmíněného čísla.


Produkt

z tel 777786028 odešlo dne 24.2.2019 částka třetí straně věe výši 50,- Kč


Požadované řešení

Žádám o vrácení výše uvedených částek za neobjednané a neposkytnuté služby. Jedná se o 100,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2019 04:32, před 6 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.