Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako již v minulosti , nebyla opět doručena dne 11.03.2019, zásilka na dobírku : RR944056422CZ a to přes to že jsme na provozovně Výrobna Hradiště Chrást 15 , 29301 Mladá Boleslav od časných ranních hodin až do pozdního večera. V případě , že není nikdo zrovna v kanceláři je na vstupních dveřích do výroby označený zvonek. Minulé zdůvodnění znělo , že přeci doručovatelka cedule označující zvonek nečte. Tak ničemné chápání povinností
doručovatele je opravdu nepochopitelné. Se žádným jiným doručovatelem , ať
je to PPL , DPD, a jiní jsme se opravdu s tak ostentativní ignorancí
pracovních povinností nesetkali. A to neustále slyšíme jak se služby České
pošty zlepšují. Sehnat vedoucího k podání telefonní stížnosti je též
nadlidský výkon. Podání stížnosti předám též na Vaše nejvyšší vedení.
Bohuslav Pešina
zásilka na dobírku
Zamezit doručovatelům v možnosti předtištěné výzvy k vyzvednutí zásilky
hodit do schránky beze snahy zásilku doručit adresátovi osobně.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman