Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Není to poprvé a spíše bych řekl že pravidelné co se týče toho stejného vždy.Mám namysli konkrétně PENNY Kravaře u Opavy kdy se v letácich uvádi sleva konkrétně piva gambrinus 10.Je to ale jinak co píšou a co nabízejí.Zrovna i nyní je tato sleva jíž od čtvrtka a končí zítra to je středa.Ale dodnes ještě tam nebylo ani jedno toto pivo chodím tam totiž pravidelně ráno i večer a při otázce kdy bude vždy je mi odpovězeno stejně že nepřijel kamion.Ale tato odpověd taky kraluje ne nyní spíše už pár let.A věřte že tam opravdu chodím pravidelně takže pravidelně jen klamou klientu.Je to až nechutné denně toto slyšet a nehledě na to pokud dochází určité zboží v obchodě přál bych vám tam vidět ten nepořádek jak se všude váli a to po zemi i v regálech prázdné krabice zničené zboží a jiná špína na zemi.Jak jen tady mohou fungovat s takovým vedením které lže a není schopno ani zařádit pořádek.
Nebylo by lépe vyměnit snad vedení či odpovědnou osobu?
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.