Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, dne 18.6. 2013 jsme v prodejne D Sport v Ceskem Tesine zakoupili sportovni obuv zn. New Balance. Obuv byla osetrovana a nosena pouze sezonne - podzim 2013 + jaro 2014, ale bohuzel se do 6ti mesicu od uzivani na obuvi objevily vyrobni vady - poskozeni svrchniho materialu na obou botech, proto jsme na vyse uvedene prodejne obuv reklamovali. Po 30ti dnech reklamace nebyla uznana. Ptali jsme se prodavacky, zda muzeme zadat novou reklamaci, jelikoz s vysledkem reklamace nesouhlasime, ale ona nam sdelila, ze by zbozi posuzoval stejny technik a zrejme se stejnym zaverem, proto jsme si obuv prevzali, i kdyz s rozhodnutim reklamace nesouhlasime.
Sportovni obuv New Balance MX623 - NSG 0885667317605, 790 Kc.
Preferujeme vraceni castky za zakoupene zbozi.
|
Tweet |
Rotpor s kupní smlouvou se uplatňuje, pokud je vada u prodejce vytčena do 6 měsíců od jejího zakoupení. Pokud se tak nestane, obrací se již důkazní břemeno a kupující musí prokazovat existenci vady. Pokud tedy došlo k zamítnutí reklamace prodejcem do 30 dnů od jejího uplatnění a k zamítnutí bylo vystaveno i odůvodnění, bude třeba rozporovat vyjádření prodejce vyjádřením jiného odborníka - nejlépe soudního znalce. Ten by po posouzení výrobku zpracoval znalecký posudek, který pokud bude ve prospěch kupujícího, by byl předložen prodejci. Kupujícímu by tak vznikl nárok na kladné vyřízení reklamace a proplacení nákladů vynaložených na pořízení znaleckého posudku.
Společnost Dual Sport Pro s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.