Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Ráno 12.3.2019, jsem se chtěl domluvit po telefonu s řidičem o dodání balíku na dobírku za 2 000 Kč.
Přišla mi sms, že balík mi má být doručen od 10:00 - 12:00, chtěl jsem ho upozornit, že od 12:15 nebudu k zastihnutí na dané adrese, ale že není problém, abychom se domluvili, že si pro něj přijedu po okolí.
Bylo mi řečeno, že ,,mu je to u prdele, že mi to nechá na výdejním místě".
Zopakoval jsem, že je tam dobírka 2 000 Kč a že dnes je nejzašší termín doručení a v sms zprávě uveden čas doručení, bylo mi zopakováno slovo prdel s následným vyptáváním o jaký balík jde a na konec jen zavěšení.
Děkuji mnohokrát za ,,KVALITNÍ" služby a zaměstnance přímo společnosti PPL.
Příště již vždy budu objednávat pomocí jiné služby!
J.K.
Řidič se choval po telefonu jako prase a tím bych uvažoval o jeho pracovní smlouvě, jestli by se náhodou neměla pozastavit.
Pokud nechce jednat s lidmi, ať práci s lidmi nedělá!
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.