Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ani já jsem se nevyhnula tomuto podvodu. Dnes 9.9.2018 a 9.3.2019 mi bylo strženo z účtu po 3 294,- Kč. Žádné předem upozornění, nic.Automaticky si stáhnou peníze z účtu. Služby seznamky jsem využila přibližně 14 dní. Absolutně nikdo neřeší kritéria, nevím na co se vyplňuje test, když k ničemu není.Dle smlouvy nesplnili vůbec své závazky a za to chtějí platit. Lépe řečeno sami si berou. První platby jsem si všimla až teď, když mi ucházely peníze z účtu.Psala jsem na mail- zákaznický, kde mi nikdo neodpověděl. Také jsem posílala FAX, jak mají psáno v podmínkách, ale ten nefunguje. Stále mi hlásí, že chyba je na straně příjemce. Ani k faxu se nikdo nevyjadřuje. Mají čas, aby si mohli strhnout další peníze.
Internetová seznamka be2
Žádám o vrácení peněz na účet za nedodržení podmínek uvedených ve smlouvě(naprosto neodpovídající návrhy) a neoprávněné odejmutí peněz.
Žádám zrušení a smazání profilu.
Děkuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
odepsala jsem na uvedenou adresu.Napsali mi, že předali mail agentovi, který bude moji žádost vyřizovat. Mezitím se mi ze stránek již ozvali na mail. Přestože jsem žádala okamžité ukončení, ukončili mi členství od 9.9.2019. Teď musím počkat na odpověď, kterou mi pošlou: Znění mailu přikládám.
Dobrý den,
žádám o navráceni platby, které jste mi neoprávněně stáhli. S Vašimi službami jsem nebyla spokojena.
Vzhledem k tomu, že Vaše nabídky nebyly v žádném případě adekvátní, jsem přerušila sledování Vaší stránky. Mám za to, že když mám 170 cm a jsem manažerka, tak mi nenabídnete člověka, který je stejně vysoký a dělník. Vaše stránky jsou jen obrovská reklama s žádným zájmem o člověka, ale s počítačovým program a nekalým způsobem podnikání.
Fax Vám nefunguje vůbec a to ne jen v poslední době. Zkoušela jsem ho již v listopadu. Proč uvádíte člověka v omyl, když nemáte v pořádku své závazky? A pokud je mi známo, Váš závazek ve smlouvě je adekvátní výběr partnera i fungující fax.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.