Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
11.2.jsem uhradila objednávku ve výši 1327,- jak jsem platila ve večerních hodinách, tak jsem neuvedla VS. Od té doby mi stále chodí, že moje objednávka není uhrazena, i když jsem několikrát uvedla číslo účtu a název účtu ze kterého byla platba provedena žádala o zaslání zboží nebo vrácení peněz. Myslím, pracuji jako účetní, že není až takový problém na základě mých informací platbu přiřadit a zboží mi poslat. A pokud nelze platbu přiřadit k objednávce č. 1190118861 pak je asi nejlepší platbu vrátit jako neznámý příjem.
Prosím o podání zprávy
2x plavky a plážová halena
Vrátit peníze na účet.
|
Tweet |
Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitelka platbu za zboží uhradila a rovněž prodávajícího o této platbě informovala, má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za komplikace.
Veškeré informace o zaslané platbě jsme nyní předali kolegyni ke spárování platby s objednávkou.
Jakmile bude platba s objednávkou spárována, na Váš email Vám přijde potvrzení o zaplacení.
Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz, napište nám prosím na náš email a vše dořešíme.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
Pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.