Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3130Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2014, před 11 lety

Naděžda Rohlíková

Znění stížnosti

Dobrý den, 27.4.13 jsem zakoupila vycházkovou prošívanou obuv. 23.9.13 byla uplatněna 1. reklamace ohledně nerovnosti (vlnící se) a odlepení L a P stélky. Doplňující popis: odlepená podešev, mezipodešev, rámek, obsázka. Dále pak díky odlepené podešve a propadlé pravé stélce je chůze nerovnoměrná a tlačí.
Reklamace byla zamítnuta s tím, že obuv je spotřební věc a její části se v průběhu užívání opotřebovávají, atd a proto se reklamace zamítá.
27.4.14 jsem obuv opět reklamovala s tím, že se prodřené a uvolněné podšívky žmolkují, drolí a uvolněný molitan tlačí do chodidla.
Vyjádření k reklamaci: Zákaznice reklamuje stejnou vadu. Nelze opakovaně reklamovat již posouzenou reklamaci. Mám prý možnost se obrátit na ČOI. Z výkladu OZ vyplývá, že změny věci vzhledové či funkční způsobené opotřebením v průběhu užívání nelze považovat za vady!

Místo nákupu: Jindřišská 20, Praha 1, 266 01
1.a 2. reklamace Zbrojnická 3, Plzeň, 397 15
Co jsem pro vyřešení stížnosti udělala:
- zajela do prodejny Baťa v Olympii Plzeň a chtěla si zakoupit nové stélky = podobné se u Bati neprodávají, ty co mohou nabídnout jsou nevhodné
- napsala si o radu na kontaktbata (email)= v odpovědi je mimo jiné ujištění, že jejich prioritou je vždy max. objektivita...
- zašla do opravny obuvi a zjistila, že takové speciální stélky se nedělají a jedině stávající nějak podlepit
- také jsem zajela na ČOI v Plzni dle rady viz zamítnuté 2. reklamace = řešili by prý kdyby se mnou odmítli reklamaci sepsat nebo byly v sepsané reklamaci nepřesnosti


Produkt

Dámská obuv vycházková flexiblová, zákl.vrch.mat.hladká useň, artikl 5441201, velikost 400


Požadované řešení

Prosím o přehodnocení posuzovatele, výměnu stélek příp. vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2014 08:40, před 11 lety

V případě, že reklamace byla vyřízena do 30 dnů, byl sepsán reklamační protokol a bylo dodáno i písemné odůvodnění zamítnutí, nedošlo tak k porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
V tomto případě by bylo nutné nechat vypracovat znalecký posudek, který by stanovil příčinu vady. Zároveň ale opotřebení by nemělo způsobit vadu, pro kterou je výrobek nepoužitelný.
V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má právo žádat nejen řádné vyřízení reklamace, ale i náklady, které měl spojené s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:29, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 16:29, před 10 lety


Naděžda Rohlíková

Hodnocení: