Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#31300Stížnost na českou poštu na doručovatelku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2019, před 6 lety

Jarmila Tvrdá

Znění stížnosti

Dobrý den musím opět stěžovat a to na doručovatelka pěší. Co se týče těch co rozváží balíky nemám problém balík vždy přivezou. Ale velice jsem rozlobená na doručovatelku dopisů a doporučený psaní. Jsme stále dopoledne doma bud manžel syn nebo já. Například dnes jsme byli doma všichni i dokonce mladší syn který má prázdniny. A koukám ve schránce oznámení, že můj syn a já máme na poště doporučený dopis a není to poprvé co jsme si museli pro dopis na poštu je to stále a mě už to opravdu přestává bavit. Když si stěžuji paní vedoucí pošty tak na mě kouká zle tak nevím co mám dělat. Už několikrát jsem u přepážky řekla at vzkáží paní doručovatelce at zvoní že jsme doma pořád, ale bohužel nic se neděje. Když jsem si stěžovala až u ombudsmanky a pak jsem měla peklo nemohla jsem jít ani k přepážce bylo to nepříjemné. Nechci si stále stěžovat ale nevím co s tou doručovatelkou nedá se s ní domluvit.


Požadované řešení

Domluvit doručovatelce aby zvonila a předala doporučený dopis!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 09:22, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.