Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem kytici přes internet a zaplatila platbou online.Kytice byla určena babičce k 80tinám, které měla 10.3.2019. Proto jsem do objednávky uvedla, že chci doručit kytici v ten den narozenin 10.3. na 13hod.Kurýr kytici dovezl dříve, a to už v pátek 8.3.! Potom, co mi babička poslala za foto co ji přislo, jsem se nestačila divit. Objednala jsem kytici s názvem ,,Svěží Mix''střední velikost za 1394 Kč. Na stránkách mají foto, jak by kytice měla vypadat. Bohužel do kytice, kterou mají na stránkách má daleko. Proto jsem volala na číslo uvedené na stránkách a tam mě odkázali na reklamační oddělení, kde se dá komunikovat pouze formou přes e-mail. Napsala jsem jim, jak se může stát to, že kytici doručí v jiný den, než jsem si objednala a že mi poslali hroznou kytku, která se nepodobá té na stránkách. Paní mi odepsala, že se omlouvá, že došlo k nedorumnění, a že mi jako kompenzaci nabízí 200 Kč za dopravu. A pokud souhlasím, odešlou mi částku na účet. Poté jsem odepsala, že nesouhlasím a že požaduji vrátit celou částku. A do přílohy zaslala foto k porovnání kytice co doručili a kytice co mají na netu. Paní neodepisovala. Pak napsala, že součástí reklamačního řízení je foto kytice se záběrem ze shora.S níž musí být patrné barva,druh a počet květů.Z doložené fotografie toto není možné.Proto jsem Vám nabídla kompenzaci za dopravu. Vrácení plné částky je možné pouze v případě odmítnutí kytky v okamžika převzetí. Tak ji píšu, že je nelogické nepřevzít kytici, když je to dárek a příjemce ani neví, že mu něco příjde a jak měla kytice vypadat. A že požaduji vrátit peníze a poslala jsem foto ze shora jako dodatek (bohužel focené 2dny po převzetí). A paní odepsala dnes 12.3. tohle: Dobrý den.
Foto kytice není v původním stavu po převzetí, je zřejmé, že je kytička již rozvázána. Vaše stížnost byla projednána s naší pobočkou, která kytičku doručila. Z vyjádření naší pobočky vyplýva, že takovou kytičku nedoručovali..Na prvním fotu, které jste mi zaslala, je kytička ihned po doručení a je svázaná, bohatá.
Omlováme se moc za nepříjemnosti vzniklé při chybném doručení kytičky. Po prověření jsme došli k závěru, že Vám nabídnem kompenzaci ve výši 300 kč. za vzniklé nepříjemnosti s doručením.
To je vše, já už jsem nepsala, nevím co už k tomu říct....
Kytice měla přijít 10.3 a kurýr kytici přivezl o 2 dny dříve 8.3. Objednala jsem kytici s názvem Svěží mix a přišla mi úplně jiná, absolutně se nepodobá kytici, kterou uvádí na internetu.
Prosila bych o zaslání celé částky za kytici a to 1394 Kč !
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Také je možné žádat přiměřenou slevu. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Dle obchodních podmínek společnosti, se prodávající zavazuje dodat zboží (při splnění podmínek) ve sjednaný den.
Dle reklamačního řádu společnosti lze reklamaci uplatnit zasláním fotografie dodaného zboží na emailovou adresu prodávajícího. Prodávající je pak povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů. Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost nám sdělila, že se nemůže ke stížnosti vyjádřit, jelikož reklamaci řeší pouze se zákazníkem. Stížnost proto uzavíráme.