Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den u společnosti Vodafone jsem více než 14 let, stejnou dubu bydlím na stejné adrese. Ale poslednich několik let jsem na této adrese zaregistroval špatný signál kdy se nedá v některých částech domu dovolat, poslat SMS, hovory jsou trhané. Postupně se situace začala zhoršovat. Několikrát jsem kontaktoval operátora. Prý mám smůlu jsem v dolině a na totální hranici vysílače. A to bydlím v brne a téměř v centru ještě. S jiným operátorem je vše v pořádku, ale Vodafone je to tristní.
Vodafone tarif se smlouvou
Sleva na službu nebo navýšení dat zdarma.
|
Tweet |
Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora.
Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Vymazale,
mrzí mě, že se potýkáte s nedostatečným signálem. Ke zhoršení pokrytí může dojít například kvůli nové zástavbě mezi Vaším domem a vysílačem atd. Tyto místní podmínky ale nemáme možnost ovlivnit.
Rádi zhoršení signálu ještě prověříme. Prosím napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a uveďte tyto informace:
- přesnou adresu, na které evidujete potíže se signálem (včetně ulice a čísla domu),
- datum a čas nějakého hovoru z této adresy,
- volané číslo,
- popis potíží, které se při hovoru projevily.
Na základě konkrétních údajů dohledáme statistiky z vysílače, situaci prověříme a odpovíme Vám e-mailem. Podle výsledků tohoto šetření se pak budeme moct podívat na případnou změnu nastavení Vašich služeb.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
V Současné době dochází ke komunikaci přes portál společnosti Vodafone a předpokládaný termín vyřešení problémů je 27. 5. 2019. Bližší informace jako spotřebitel nemám. Jen platím za služby, které nejsou kvalitní.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, pane Vymazale,
pokud nesouhlasíte s účtováním služeb, máte možnost uplatnit reklamaci. Můžete ji poslat přes online Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně poštou na adresu:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Reklamace podána. Doufám, že společnost tuto situaci zdárně vyřídí již v co nejkratším termínu. Bohužel tuto situaci řeší více než dva měsíce bez jakéhokoliv výsledku. Obávám se, že opět dojde k prodloužení termínu pro vyřešení problému.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: S Vodafone to byl běh na dlouhou dobu. Odcházím jinam bez pokuty. Ostatní nedejte se.