Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si Heart Tonic doplněk stravy.Po telefonickém hovoru mi bylo řečeno,že při objednávce 2ks balení v ceně1195 Kč bude doprava ZDARMA.Dnes jsem balíček obdržela a doprava 140Kč mi byla naúčtována .Tuto částku požaduji vrátit a příště prosím NElŽETE.
Faktura je pod VS-2143706 v celkové výši 1335Kč
Požaduuji o vrácení 140Kč za Dopravné.
|
Tweet |
Pokud prodávající nabízí spolu s nabídkou zboží dopravu zdarma, jedná se o součást nabídky a v případě uzavření smlouvy má prodávající povinnost svému závazku dostát (tedy dopravu zdarma poskytnout). Pokud by u nabídky zboží byla uváděna nepravdivá informace (záměrně i opomenutím) mohlo by docházet ke klamání spotřebitele.
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitelka podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.