Společnost


DEV Logistics Ltd.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31306Doprava naúčtována

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2019, před 6 lety

Alena Podroužková

Znění stížnosti

Objednala jsem si Heart Tonic doplněk stravy.Po telefonickém hovoru mi bylo řečeno,že při objednávce 2ks balení v ceně1195 Kč bude doprava ZDARMA.Dnes jsem balíček obdržela a doprava 140Kč mi byla naúčtována .Tuto částku požaduji vrátit a příště prosím NElŽETE.


Produkt

Faktura je pod VS-2143706 v celkové výši 1335Kč


Požadované řešení

Požaduuji o vrácení 140Kč za Dopravné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 16:37, před 6 lety

Pokud prodávající nabízí spolu s nabídkou zboží dopravu zdarma, jedná se o součást nabídky a v případě uzavření smlouvy má prodávající povinnost svému závazku dostát (tedy dopravu zdarma poskytnout). Pokud by u nabídky zboží byla uváděna nepravdivá informace (záměrně i opomenutím) mohlo by docházet ke klamání spotřebitele.

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitelka podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 22:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.