Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.prosince 2018 jsem si vyzvedla nový telefon od výše uvedené společnosti. Hned po zapnutí jsem volala přítelovi, který mi zdělil, že se slyší 2x. Behěm dalšího měsíce jsem zjistila, že i volající z jiných přístojů se slyší 2x, někteří dokonce i víckrát.
Bohužel chvíli před posláním telefonu na reklamaci mi upadl a nakřápl se zadní skleněný kryt.
Reklamaci mi neuznali z důvodu mechanického poškození zadního krytu. Já ale vím, že vada, kvůli které jsem telefon reklamovala, tímto poškozením nevznikla.
Samsung Galaxy A5 2017
Požaduji takovou opravu přístoje, aby se s ním dalo telefonovat bez rozpaků a nadávek ze strany volajících. Co se týče prasklého zadního krytu, tuto opravu si ráda budu financovat sama.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.