Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31308Ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2019, před 6 lety

Petra Kracíková

Znění stížnosti

Dobrý den v listopadu mi volal pán s call centra s tím že jsem v mangete a že když jsi nechám prodloužit smlouvu že dostanu za korunu telefon což mě potěšilo ale také jsem ho prosila aby jedno číslo které mu končila smlouva v listopadu bylo ukončeno a nebylo součástí mého paušálu. Pán mě ujistil že automaticky co skončí smlouva tak že nemusím ani na prodejnu ale bohužel tak jse nestalo naopak jsem se zhrozila že stále platím 427kč to jako fakt????jsem u vás mraky let a vždy jsem byla spokojena ale teď přemýšlím že přejdu k jinému operátorovi doufám že pána aspoň postihne nějaký finanční trest protože mě to stálo celkem také dost peněz Kracíková Petra


Produkt

Ukončení smlouvy


Požadované řešení

Kompenzaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 16:13, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.