Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, píši stížnost na objednávku číslo 185233867. V neděli 10.3. jsme v internetovém obchodě Alza zakoupili elektrický sporák Mora včetně komfortního dovozu za 599 Kč jehož součástí mělo být i zapojení spotřebiče. Spotřebič byl doručen s dvouhodinovým zpožděním a na dotaz ohledně zapojení řidič odpověděl, že připojit spotřebič neumí, má na nás pouze 2 minuty a doslovně odpověděl, že měl být dávno doma. Spotřebič nám zapojil zavolaný elektrikář, kterému jsme znovu zaplatili. Tudíž považujeme vaši službu za předraženou a nekvalitní.
Objednávka číslo 185233867, sporák Mora C 512 BW
Požadujeme vrátit 50 % z částky 599 Kč.
|
Tweet |
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude v rámci zaplaceného komfortního dovozu i zapojeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto neposkytnutou službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.