Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera telefonavali mojim rodičům z této firmy-kde vzali tel.číslo nevím?...Paní se představila a pod záminkou že se chce něco zkontrolovat,že jsou z ČEZ a vymysleli si příběh že je nějaký problém s českou poštou...Na základě těchto výmyslů si domluvili schůzku, která se konala hned ten den a kde moje rodiče obalamutili, aby podepsali smlouvu-přihlášku o zajištění slev na dodávkách energii. Dnes jsem jim poslal e-mail ve kterém rodiče odstupují od smlouvy a poslal jsem jim taky odebrání plné moci. Zítra odešlu i písemně na jejich adresu sídla. Dnes na e-mail nereagovali, ale snad se celá záležitost vyřeší bezproblémů když se dodržela 14denní výpovědní lhůta. Jak se bránit v případě kdyby firma nepřijala poštu kde budou mít mou výpověď? Snad se to nestane, ale kdyby náhodou.
Odstoupení od smlouvy
Kromě pozitivní reakce na výpověd, která jim příjde taky písemně, by jsem byl rád kdyby taky tato firma vypověděla pracovní smlouvu slečnám které mé rodiče obelhaly.Můžu Vám sdělit telefonní čísla a jméno jedné ze slečen-pokud bude zájem. Věřím že chce tato firma pracovat transparentně a nelhát lidem.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Pokud by se podnikatel vyhýbal převzetí dopisu, uplatní se zákonná domněnka, že odstoupení zasílané prostřednictvím pošty došlo prodávajícímu třetí pracovní den po odeslání. Podnikatel v případě nesouhlasu musí pozdější termín doručení prokázat.
Dobrý den,
jak můžete tvrdit, že se naše telefonní operátorka představila pod jménem společnosti ČEZ, když vy konkrétně jste tento telefonát nevyřizoval? Operátorky se představují pouze jménem společnosti naší a to Česká aukční energetická a nikdy jinak. Na e-mail Vám již jistě odpovězeno bylo a jistě máte i informace o zrušení přihlášky. Je ale smutné, že rodičům nechcete dopřát zajištění slevy a v dnešní uspěchané době, kdy se pořád energie zdražují je necháte ať zbytečně přeplácí dodavatelům, aniž by museli.
Děkujeme za Vaši reakce a přejeme hezký zbytek dne.
Dobrý den,
pod pojmem šmejdi si asi už všichni vybaví o jaké lidi se jedná...
A o společnosti která takové lidi podporuje si taky každý udělá obrázek.
Je smutné že existuje společnost, která "šmejdy" podporuje a nepřizná si že něco je špatně...
Rodiče si mohou zajištění slevy v dnešní uspěchané době vyřídit kdekoliv, ale určitě ne ve firmě která se od prvního kontaktu s mými rodiči chová tak jak se chová...
Vzhledem k tomu že stížností na Vaši firmu má ČOI spoustu tak doufám že se do budoucna přístup k zákazníkům změní a daným osobám které obelhaly mé rodiče již u Vás pracovat nebudou.
Dobrý den,
interní záležitosti naší společnosti laskavě nechte na nás. Děkujeme.
Znovu apeluji na to, že jste u celé záležitosti nebyl, tedy co tvrdíte není opravdu na místě. S Vašimi rodiči všichni naši zaměstnanci jednali slušně a o žádné šmejdy(což je Váš velmi oblíbený výraz) se nejedná. Pokud je vše řádně vysvětleno, na základě předem domluvené schůzky, snažíme se zajistit levnější energie, na tom rozhodně není nic špatného, ba naopak.
Dobrý den,
typický příklad arogance Vaši společnosti.
Kdyby skutečnost byla tak jak vy tady tvrdíte nikdy, by se tady stížnost neobjevila. S mými rodiči Vaši zaměstnanci manipulovali(lhali a vymýšleli si), aby získali podpis na Vaši smlouvě-šmejdi.
Kdyby jsem byl jen jediná osoba, která tady stížnost píše, ale to není...
Že by na tom něco bylo? ale ne tak Vaše společnost neuvažuje...
O tom že se snažíte zajistit levnější energie není nic špatného, ale jakým způsobem si získáváte nové lidi pod smlouvu to ano. Užití nekalých obchodních praktik je zakázané - dokázat to samozřejmě nemohu-ale na tom je zřejmě postaven Váš obchodní model...
Dobrý den,
pane Juroši, opět se budu opakovat, u schůzky jste nebyl, nemůžete tedy vědět, jak se jednalo s Vašimi rodiči, naši obchodní zástupci se všemi zákazníky jednají slušně! Samozřejmě ne každému se zavděčíte, je mezi námi bohužel spousta rýpalů, kteří hledají zbytečné konflikty a je to i při počtu našich zákazníků logické, že nějaké stížnosti mohou nastat.
Pokud se nemýlím Váš případ je již dávno vyřešený k Vaší spokojenosti, mohla bych znát tedy důvod, proč naši společnost i nadále napadáte? Je to z toho důvodu, že se Vám prostě nelíbí návštěva našich zástupců u Vašich rodičů, i když výslovně se schůzkou souhlasili, a tímto hledáte tak trochu uspokojení v tom, že si naši společnost za to aspoň tímto způsobem vychutnáte?
Dobrý den,
důvod je jednoduchý, byl by jsem nerad, aby se jakýkoliv další zákazník nesetkal s chováním podobným jako mí rodiče od Vašich zaměstnanců. Myslel jsem že si Vaše firma z toho vezme něco pozitivního, když se ji něco vytýká, ale vypadá to že ne pořád si stojíte za svým...Všechno proběhlo v naprostém pořádku rodiče byli šťastni spokojeni,poučeni, vaši obchodní zástupci jsou jen slušní lidé, jen já jsem ten rýpal který do toho vstoupil a který zabránil rodičům, aby měli levnější energii v dnešní uspěchané době:)
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.