Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31317Odstoupeni od smlouvy kvuli podstatne vade zajezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2019, před 6 lety

Alena Lukacikova

Znění stížnosti

Dobry den,
na webu nev-dama.cz provozovany CK Fisher jsme objednali zajezd do Rakouska na bezky do Seefeldu 20-27.1.2019 hotel Residence Interclub Hochegg (tuto lokalitu jsme si vybrali zamerne, protoze se jedna o vyhlasenou bezkarskou oblast). Obdrzeli jsme pokoj vedle recepce a vstupnich dveri.Drive byl tento prostor pravdepodobne foyer. Nyni je tento prostor rozdelen jen velmi tenkou prickou, ktera jednotlive pokoje oddeluje. V “nasem”pokoji bylo velmi zretelne slyset mluveme slovo ze sousednich pokoju a chodby,absolutne zadne soukromi. Zadali jsme o novy pokoj,ale nebylo to mozne,nebot “nas pokoj”nepatri k hotelu, tudiz nelze menit. Okamzite jsem pozadala kontaktni osobu CK Fisher o nahradni ubytovani v Seefeldu. Nabidl nam vsak ubytovani v hodinu vzdalene lokalite. Seefeld jsme si zamerne vybrali kvuli nejlepsi lokalite na bezkovani, z toho duvodu jsme nahradni ubytovani odmitli a pozadovali jine v Seefeldu, byli jsme ochotni i neco doplatit. Vratili jsme klice a poslali odstoupeni od smlouvy. Druhy den CK nereagovala az na muj opakovany telefonat napsali,ze odstoupeni od smlouvy neni mozne. Vysledkem 2 nevydarene dny stravene komunikaci s CK a hledanim noveho ubytovani. Nakonec jsme si nasli a zaplatili jine ubytovani sami. Po navratu z dovolene jsem poslala na CK dopis odstoupeni od smlouvy znovu, s pozadavkem navraceni penez dle §2537 odst.4 obcanskeho zak. nicmene jsme opet obdzeli odpoved z klientskeho centra, ze to neni duvod odstoupeni od smlouvy. Velmi nas tento pristup mrzi, meli jsme 2dny uplne zkazene a veskere naklady na ubytovani jsme hradili znovu. Velmi bych ocenila, kdyby CK nase naroky znovu posoudila a vratila nam penize. Dekuji


Produkt

Hotel Residence Interclub Hochegg


Požadované řešení

Pozadujeme odstoupeni od smlouvy a vraceni penez v hodnote zajezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 09:02, před 6 lety

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy dle § 2535 občanského zákoníku pouze před zahájením zájezdu, a to bez zaplacení odstupného, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu. V takovém případě má zákazník právo na vrácení veškerých uhrazených plateb za zájezd, nemá však právo na náhradu škody.

V daném případě bychom však doporučili spotřebitelce zájezd reklamovat pro jeho vady, které nastaly po zahájení zájezdu. Měl-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, ale pořadatel zájezdu neprovedl nápravu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).

Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 12:01, před 6 lety

Spotřebitelce přenecháváme na její žádost prostor pro doplnění dalších informací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 11:05, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.