Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobry den,
na webu nev-dama.cz provozovany CK Fisher jsme objednali zajezd do Rakouska na bezky do Seefeldu 20-27.1.2019 hotel Residence Interclub Hochegg (tuto lokalitu jsme si vybrali zamerne, protoze se jedna o vyhlasenou bezkarskou oblast). Obdrzeli jsme pokoj vedle recepce a vstupnich dveri.Drive byl tento prostor pravdepodobne foyer. Nyni je tento prostor rozdelen jen velmi tenkou prickou, ktera jednotlive pokoje oddeluje. V “nasem”pokoji bylo velmi zretelne slyset mluveme slovo ze sousednich pokoju a chodby,absolutne zadne soukromi. Zadali jsme o novy pokoj,ale nebylo to mozne,nebot “nas pokoj”nepatri k hotelu, tudiz nelze menit. Okamzite jsem pozadala kontaktni osobu CK Fisher o nahradni ubytovani v Seefeldu. Nabidl nam vsak ubytovani v hodinu vzdalene lokalite. Seefeld jsme si zamerne vybrali kvuli nejlepsi lokalite na bezkovani, z toho duvodu jsme nahradni ubytovani odmitli a pozadovali jine v Seefeldu, byli jsme ochotni i neco doplatit. Vratili jsme klice a poslali odstoupeni od smlouvy. Druhy den CK nereagovala az na muj opakovany telefonat napsali,ze odstoupeni od smlouvy neni mozne. Vysledkem 2 nevydarene dny stravene komunikaci s CK a hledanim noveho ubytovani. Nakonec jsme si nasli a zaplatili jine ubytovani sami. Po navratu z dovolene jsem poslala na CK dopis odstoupeni od smlouvy znovu, s pozadavkem navraceni penez dle §2537 odst.4 obcanskeho zak. nicmene jsme opet obdzeli odpoved z klientskeho centra, ze to neni duvod odstoupeni od smlouvy. Velmi nas tento pristup mrzi, meli jsme 2dny uplne zkazene a veskere naklady na ubytovani jsme hradili znovu. Velmi bych ocenila, kdyby CK nase naroky znovu posoudila a vratila nam penize. Dekuji
Hotel Residence Interclub Hochegg
Pozadujeme odstoupeni od smlouvy a vraceni penez v hodnote zajezdu.
|
Tweet |
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy dle § 2535 občanského zákoníku pouze před zahájením zájezdu, a to bez zaplacení odstupného, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu. V takovém případě má zákazník právo na vrácení veškerých uhrazených plateb za zájezd, nemá však právo na náhradu škody.
V daném případě bychom však doporučili spotřebitelce zájezd reklamovat pro jeho vady, které nastaly po zahájení zájezdu. Měl-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, ale pořadatel zájezdu neprovedl nápravu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).
Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelce přenecháváme na její žádost prostor pro doplnění dalších informací.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.