Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace kozaček, ze kterých se po asi dvouhod. nošení olupuje barva. Po předchozí dohodě a zaslání fotografií odesláno prodejkyni, která reklamaci zamítla.
Jarní kozačky - nové
Vrácení peněz za kozačky + poštovné.
|
Tweet |
Jestliže je zboží reklamováno v následujících dnech po koupi, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku nese prodávající. Měl by tedy spotřebiteli prokázat, že obuv při převzetí neměla vady.
Pokud s prodávajícím nebude možné dosáhnout řešení, je možné obrátit se na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek. V posudku by se měl zabývat existencí vady, její povahou a měl by se vyjádřit k odůvodnění reklamace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Se subjektem se nám nepodařilo navázat kontakt, z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.