Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednán Fahrenheit EDT 100 ml, tester, od Dioru za 1600, přišel plagiát. Jiná vůně, od originálu odlišný flakón. Telefon na firmu je nedostupný. Číslo na netu je české, firma má sídlo na Slovensku, odesílací adresa je Gewinn s.r.o., Žatevná 14/A, 84101 Bratislava, dopravce Geis.
Firma má sídlo: Donská 7524/2
Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica 841 06
Řešení se těžko hledá, pokud nemají dostupný telefon a na stránkách nemají kontaktní adresu. Na vzkazy psané na jejich stránkách nikdo nereaguje.
Christian Dior Fahrenheit toaletná voda 100 ml Tester - 1600 Kč
Vrácení peněz včetně dopravného, celkem 1690 Kč.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Byl-li však zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.